Mijn zwembad (10 x 4 meter)heb ik voor 28.000 NAF aan laten leggen door Perfect Pool. Daar zit alles in, zowel de technische installatie (pomp, filter)als de verlichting, waterlijntegels en randstenen. Het wordt met spuitbeton gemaakt, waardoor je geen naden hebt en dus geen lekkage. De binnenkant is niet betegeld maar met een poolcoating afgewerkt. Het voordeel van spuitbeton is dat je elk vorm zwembad ermee kan uitvoeren.
Hmmmm.... frappant. Zelfde afmetingen, zelfde leverancier, maar ik heb er 40.000 NAF voor moeten neertellen. EN ik moest er HEEEEEEEL lang op wachten....
Ik heb een zwembad van 10 x 5. Ook coating laten spuiten, aan rand blauwe sierstenen, metalen trapje in diepe, oplooptrap (kwart circel met drie treden, speciale coating en steentjes) in ondiepe en in ondiepe een dolfijn van mozaiek op de bodem. Twee lampen. Cooldek erom heen (bespoten beton met ruwe afwerking en in kleur Terra). Is wel 2 jaar terug, maar de dolfijn alleen kostte 1.200 NAF. Wij hebben een betonnen bak waar het zwembad inzit van 20 cm dik. En de coating is ook dikker dan standaard, namelijk 2 a 3 cm. Verder is alles ingebouwd in naastgelegen pomphuis. EN we hebben een vlotter, dus hoeven nooit zorgen te maken over waterstand, dat houdt het zelf bij.
Totaal van zwembad (klaar dus) volgens mij rond de naf 50.000.
aangelegd door Sunshine Pool. Naar volle tevredenheid. ZIj onderhouden ook nog steeds ons zwembad.