Curacao Forum

Curacao Forum zwembad

zwembad IP: x
klaas 12/12/2006-12:44:15 PM
wie weet wat het kost om een zwembad te laten plaatsen in je tuin.

RE: zwembad IP: x
Len 12/12/2006-4:31:12 PM
dat ligt er maar net aan wat je wilt. Welke afmetingen? Welk materiaal? Nog iets bijzonders? etc etc

klaas 12/13/2006-5:47:10 AM
hoi len, iets van 10x5 meter. Kan er op het net niet zoveel over vinden.
ook niet qua prijzen. Het moet gewoon goed zijn.

JaapB 12/13/2006-7:06:10 AM
Mijn zwembad (10 x 4 meter)heb ik voor 28.000 NAF aan laten leggen door Perfect Pool. Daar zit alles in, zowel de technische installatie (pomp, filter)als de verlichting, waterlijntegels en randstenen. Het wordt met spuitbeton gemaakt, waardoor je geen naden hebt en dus geen lekkage. De binnenkant is niet betegeld maar met een poolcoating afgewerkt. Het voordeel van spuitbeton is dat je elk vorm zwembad ermee kan uitvoeren.

Isa 12/13/2006-7:57:10 AM
Hmmmm.... frappant. Zelfde afmetingen, zelfde leverancier, maar ik heb er 40.000 NAF voor moeten neertellen. EN ik moest er HEEEEEEEL lang op wachten....

Isa

Len 12/13/2006-11:42:07 AM
Ik heb een zwembad van 10 x 5. Ook coating laten spuiten, aan rand blauwe sierstenen, metalen trapje in diepe, oplooptrap (kwart circel met drie treden, speciale coating en steentjes) in ondiepe en in ondiepe een dolfijn van mozaiek op de bodem. Twee lampen. Cooldek erom heen (bespoten beton met ruwe afwerking en in kleur Terra). Is wel 2 jaar terug, maar de dolfijn alleen kostte 1.200 NAF. Wij hebben een betonnen bak waar het zwembad inzit van 20 cm dik. En de coating is ook dikker dan standaard, namelijk 2 a 3 cm. Verder is alles ingebouwd in naastgelegen pomphuis. EN we hebben een vlotter, dus hoeven nooit zorgen te maken over waterstand, dat houdt het zelf bij.
Totaal van zwembad (klaar dus) volgens mij rond de naf 50.000.
aangelegd door Sunshine Pool. Naar volle tevredenheid. ZIj onderhouden ook nog steeds ons zwembad.

klaas 12/13/2006-11:47:19 AM
hmm een hoop verschil is er dus wel in de prijs.
Maar heb dus wel een idee in welke richting we moeten zoeken. Bedankt allen!!!

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.