Curacao Forum

Curacao Forum ziektekostenverzekering op Curacao

ziektekostenverzekering op Curacao IP: x
Debby 3/22/2006-2:35:21 PM
Beste lezers

Kan iemand mij vertellen dat als wij als gezin naar Curacao verhuizen en me man gaat werken maar onder de loongrens verdiend of we dan automatisch via SVB verzekerd zijn voor ziektekosten? Ik heb hier wel iets over gelezen maar kom er niet helemaal uit. Ik weet dus niet of het nodig is dat zodra wij daar aankomen we zelf een ziektekostenverzekering moeten afsluiten of dat we dit automatisch krijgen als er een persoon van het gezin werkt en dus onder de loongrens verdiend. Ik hoop dat iemand mij hiermee wat verder kan helpen.

Groetjes Debby

RE: ziektekostenverzekering op Curacao IP: x
Lara 4/1/2006-10:27:35 AM
Als je man onder de SVB grens verdient (nafl. +/- 4000,00) dan is het mogelijk om tevens de familie in de verzekering op te nemen. Hij dient hiervoor een verzoek in te dienen bij de SVB, maar hier zal zijn werkgever hoogstwaarschijnlijk de formulieren voor hebben. Anders is het mogelijk om een bezoek te brengen aan de SVB. Succes!

RE: ziektekostenverzekering op Curacao IP: x
Debby 4/4/2006-6:12:41 AM
Lara bedankt voor je antwoord dit neemt alweer een gedeelte onzekerheid weg. Weet je misschien of de verzekering die je dus bij SVB krijgt wel een aardige klasse is of heb je dan echt het laagste van het laagste vergoedingen etc. Ik hoop dat je me hierover nog kunt informeren.

Groetjes Debby

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.