Curacao Forum

Retour Curacao vanaf €529, incl. belastingen & toeslagen met KLM

Curacao Forum wonen

wonen IP: x
Maartje 7/31/2006-1:50:41 PM
hallo allemaal. ik wil naar Curacao verhuizen vanuit Nederland maar ik zou graag willen weten hoe k dat het allerbest aan kan pakken. al vast bedankt voor jullie hulp!

RE: wonen IP: x
frans 8/1/2006-2:16:27 PM
k` zou zeggen pleeg zelf research, afgaan op verhalen van anderen is niet altijd de juiste informatie.
het klinkt een beetje als: ik wil met de tram, waar moet ik een kaartje kopen??
zo simpel is het niet.

frans

Isa 8/1/2006-2:55:58 PM
Maartje,

Er zijn veel berichten op dit forum geweest over dit onderwerp, zoek even op in de oudere berichten wat jij nuttige informatie vindt.
Op www.dosmundos.an vindt je ook hele een boel goede gegevens om je verhuizing voor te bereiden. Succes!

Isa
www.de-plantage.com

Maartje 9/10/2006-10:32:50 AM
Maar ik wil gewon van jullie horen wat ik moet doen. ik kan dat zelf niet

olga 9/10/2006-11:32:05 AM
gewoon het boek van dosmundos kopen saat alles in
het is helemaal niet simpel om even hier naar toe te emigreren ze zijn hier net zo bureaucratisch als in nederland, zo niet nog erger
je moet hier uren in de rij staan ,voor van alles

Maartje 9/13/2006-9:19:40 AM
maar ik vind dat ik het recht heb om dat niet te doen! k bedoel het is daar wel warm k ga daar niet ff de hele tijd in de rij staan!

Jeroen 9/13/2006-11:15:11 AM
Maartje, misschien moet je wat gerichtere vragen stellen, ik vind je laatste reactie een beetje vreemd. Naar wat voor informatie ben je dán op zoek?

Jeroen.

Peter 9/13/2006-12:32:12 PM
Volgens mij kun je beter maar lekker in Nederland blijven. Daar wordt tenslotte alles voor je geregeld.

Jeroen 9/13/2006-8:17:00 PM
Peter, Maartje zit ons of in de masling te nemen met die infantiele antwoorden of ze is echt zo: in dat geval ben ik het helemaal met je eens.

Jeroen.

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.