Curacao Forum

Curacao Forum wonen en werke op curacao

wonen en werke op curacao IP: x
melanie 7/27/2005-12:25:00 PM
Ik vroeg me af ik ga over 2en een halve maand naar curacao en wil daar een half jaar blijven ik heb een appartement en vliegticket geregelt en een baan wat bijna rond is maar zijn er nog meer dingen wat ik moet regelen voor dat ik heen ga en wanneer heb je dan wel een verblijfsvergunning nodig ??? alvast bedankt mel

RE: wonen en werke op curacao IP: x
jan 7/29/2005-5:45:20 AM
je mag maximaal een half jaar verblijven als nederlands toerist

mel 7/31/2005-9:51:08 PM
jan,
Kan ik daar dan werken ? Ben bang dat ik de juiste papieren zodrekt niet heb en dat ze me weer naar nederland terug sturen en dat zou ik echt heel erg jammer vinden . ik heb wel een enkele ticket geboekt ? of is het beter een retour te boeken ? Ik weet echt niet wat ik nodig heb . Dus als iemand weet wat ik allemaal moet doen en regelen vertel het me alsjeblieft

Lily 8/4/2005-5:14:32 AM
hahahahahaha Mensen jullie zijn echt gewend met jullie land vol met stress he ?
Het enige wat je nodig hebt is je ticket van je keuze en mag 6mnd zonder enig probleem als een Ned.toerist veblijven,wil je later blijven wonen dan moet ja naar de Bevolkingsregister ``Kranshi`` gaan en aan hun vragen wat de verdere stappen zijn of mogelijkheden zijn om je in te schrijven.
Maar ze doen niet moelijk hoor en geniet van al die mooie plekken en vriendelijke mensen.

mel 8/4/2005-10:09:51 PM
bedankt das een gerust stelling en zal ik zeker doen van het mooi eiland genieten en nu helemaal :D

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.