hallo, mijn naam is kyra en ik ben veertien jaar oud en woon in nederland,
in tilburg. Ik zit op een school, en we hebben de opdracht gekregen om een reisgids te maken over een land, wij hebben dan curacao gekozen.
Weet u iets over de bevolking en typische dingen daarvan?
Wat doen de mensen zoal op Curacao, wat voor dingen zijn er te doen?
Als u hierop antwoord heeft, dan zou ik graag een mailtje ontvangen op het mailadres Meisje__013@hotmail.com
Vriendelijke Groet,
Kyra
Hier vind je diverse links naar andere websites over Curacao. Je kan ook proberen bij het toeristenbureau over Curacao te Rotterdam. Hun website is:www.curacaoinfo.nl. Hier kan je zelfs dvd`s toegestuurd krijgen waarop alle info over Curacao te zien is. Verder zou je ook nog contact kunnen opnemen met het Antillenhuis (www.Antillenhuis.nl). Hier zullen ook vast wel info hebben voor scholieren. Ik hoop dat je hiermee verder kunt. Ik wens je veel succes verder bij je opdracht.
ik kan helemaal nik svinden over curacao op internet!!! ik word er gek van!! wante ik moet morgen me hoofdstuk in typen:S!!! als jullie een goede curacao site weten stuur het dan naar demi_love10@hotmail.com thanxxxx
leuk dat jullie het over curacao doen
ik doe mijn werkstuk over curacao
ik heb nog niet echt zoveel informatie of tips of zo
dus (het spijt me) maar ik kan jullie niet echt veder helpen
maar heel veel succes hoor
Ik moet voor mijn werkstuk over curacao minstens tien blz. hebben... ik heb er nog maar zeven!! wie weet nog een paar onderwerpen?? deze heb ik al: Klimaat, bevolking, vlag, taal, landschap, slavernij, Curacao/klein curacao..... eennnn?? weet iemand er nog drie??