Curacao Forum

Curacao Forum wat verdiend een kok ???

wat verdiend een kok ??? IP: 190.4.140.57 x
dushi 7/13/2007-6:34:15 PM
ik heb net het loonstrookje van de klusjesman van mijn huisbaas gezien
hij werkt in het restaurant van onze huisbaas, 6 dagen per week, van 4 uur tot tussen 1 en 2 uur in de nacht, om de huur te verdienen voor zijn verloederde armzalige appartement, moet hij overdag klussen, (die hij deelt met nog anderen o.a. zijn slaapkamer ,daar staan 2 bedden in en een tv)
in de woonkamer annex keuken staan vreselijke meubels en een tv ,het word schoon gehouden dat wel en de was word gedaan
het probleem is alleen dat hij nooit in het appartement is ,want hij werkt continu
zijn bazen zijn indiers
hoezo uitbuiterij ??????
en het is een doodgoeie lieve knul die zijn centen naar colombia moet sturen naar vrouw en 3 kindjes
ik ben zeer geschokt!!!!!!!
en dat jong komt mooi bij ons wonen in een van de appartementen en we kopen ook een auto voor hem, anders kan hij hier niet komen

en denk maar niet dat hij pauze heeft in die 9 a 10 uur dat i moet werken
en voor al die betaalde uren verdient hij maar liefst 715 gulden

RE: wat verdiend een kok ??? IP:190.4.140.57 x
dushi 7/14/2007-7:30:21 AM
mijn man heeft ff uitgerekend wat zijn uurloon is komt op ong 2,75 euro per uur
jullie willen toch altijd zo graag weten wat je hier verdiend ????? nou bij deze!!!!!!

RE: wat verdiend een kok ??? IP:200.26.211.189 x
dushi 7/27/2007-8:32:49 AM
hij verdiend 6,49 vuil per uur, hij krijgt nu zo weinig ,omdat hij zijn ticket moet terug betalen en zijn papieren, hij is dolgelukkig hier bij ons, ik heb inmidels begrepen dat dit een zeer laag loon is voor een goeie kok, zijn paieren zijnnu oke dus van mij mag hij een betere baas zoeken , of zijn die hier niet ?? zijn het allemaal van die uitbuiters hier ?

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.