Curacao Forum

Curacao Forum vreselijk slecht gebit

vreselijk slecht gebit IP: x
olga 2/5/2007-9:47:27 AM
er werden hier foto`s gemaakt en volgens de tandarts (pas uit holland geemigreerd)was het er niet best aan toe, raar want ik heb juist kosten nog moeite gespaard overal kronen enz enz, schrok me dood, 17000 gulden zou het gaan kosten
nu ben ik toevallig terug in holland en samen met mijn oude tandarts alle foto`s bekeken, (en ook nieuwe foto`s gemaakt)nou waar vogens de tandarts ontstekingen zouden zitten zaten die plekjes jaren geleden al !!!het is ze ook niet gelukt om zenuwbehandelingen te doen op curacao 2x 450 gulden per stuk ,ze kwamen door verkalking ,gewoon niet in de punt een goeie kroon verkloot , dus jullie snappen dat ik echt zwaar baal
ik heb het al vaker gemerkt bij de oorarts eerst een consult van 44 gulden toen moest ik terug komen heeft ze ff een gehoorapparaatje uitgeprobeerd wat uiteraard niks uithaalde aangezien ik volkomen doof ben hoppa een paar honder gulden (ik weet het niet preies meer)
nee oppassen op curacao ik vertrouw ze voor geen meter meer !!!
die knoartsen werken samen met een gehoorapparaten winkel die er ook de ballen verstand van hebben ,gelukkig bij adiobell santarosa weg een uitstekend adresje gevonden die mijn gehoorapparaat kosteloos maakte
ach al doende leert men he

RE: niemand iets dergelijks meegemaakt ??? IP: x
olga 2/7/2007-7:49:28 AM
helemaal niemand ???
ik heb mijn verhaal ook als waarschuwing voor anderen vertelt ,laat je niet overdonderen door wat ze je als leek proberen wijs te maken, mijn hemel bijna onnodig 17000 gulden kwijt geweest

RE: vreselijk slecht gebit IP: x
shania 2/7/2007-9:01:13 AM
tjonge Olga, gelukkig kom jij nog regelmatig naar nederland. ik zou hier de tandarts en audicien maar aanhouden als ik jou was. het is zelfs nog goedkoper om voor de tandarts even op en neer te vliegen.
misschien moet die tandarts daar dat ook eens doen....om bij te scholen

olga 2/7/2007-2:12:16 PM
die is nog maar kort op curacao hoor, zijn gewoon nederlanders
ja ik baal als een stekker ik laat hier ook weer een nieuwe kroon zetten waar die ander een inplantaat wilde zetten a 4000 gulden, ik weet eigenlijk niet wat te doen, want zij hebben een prima kroon vermoerd verdorie

jeanette 2/7/2007-2:49:52 PM
Toch hopelijk niet bij die praktijk met die enorme kies voor de deur??? Onze zoon wordt daar nl binnenkort beugelbekkie en ze hebben een hele drukke praktijk.

olga 2/7/2007-4:30:41 PM
ja daar ben ik wel bang voor ja!!!!!
ach een beugelbekkie is gewoon noodzaak he ,die dingen bij mij niet
zeg maar niks hoor ,ik moet er nog heen, moest die vermoerde kies grotendeels van te voren betalen (ook zo iets )

jeanette 2/7/2007-7:02:05 PM
da`s goed, zal er verder niets van zeggen maar wel extra goed opletten!
Veel succes verder met je gebit, vervelend voor je dit allemaal (en ook nog onnodig, voel met je mee :-((( )

Ruth 2/10/2007-9:42:37 AM
En denk je Olga dat die dingen alleen in Curaçao gebeuren??????
Een goede vriend van mij is met tandpijn naar de tandarts gegaan, de tandart heeft de goede tand uitgrtrokken inplaat van de slechte.
Hij kwam thuis had nog steeds tand pijn en ging terug, maar zijn eigen tandarts was er niet en werd geholpen door een andere en die constateerde dat de slechte tand nog in zijn mond zit.
Kwakzalvers heb je overal
En laat mij julie iets vertellen mijn nicht is technieker en maakt bruggen,gebitjes en noem maar op, je moet weten hoeveel ze hier aan je verdienen.
En wat voor goedkoop materiaal ze gebruiken en zeggen dat het duur is.
Waarom wonen alle tandartsen in grote huizen??????????

RE: vreselijk slecht gebit IP:62.166.78.100 x
Susan 2/20/2008-4:18:21 PM
Hoi Olga,
Ik lees je verhaal over de tandarts in Curacao! Dat is echt niet normaal nee!
Ik werk zelf bij een tandarts in Nederland. En bij ons in de praktijk komen zeer veel Nederlanders die in het buitenland ergens wonen, en die komen gewoon omdat het even op en neer vliegen naar nederland en de behandeling erbij gewoon veel goedkoper is dan daar naar de tandarts gaan. (Uit Engeland, Italië, Zwitserland, America, België etc.)
Dat komt omdat ze in Nederland gebonden zijn aan tarieven. Dus hier kunnen ze niet zomaar een bedrag zeggen. Op Curacao hebben ze deze tarieven niet en kunnen ze het zo duur maken als ze willen.. Terwijl je nog niet eens zeker weet of de kwaliteit van de behandeling wel goed is.
Als ik jou was zou ik zeker in Nederland naar de Tandarts blijven gaan!
Want bijna nergens is Tandheelkunde zo goedkoop en zo goed als in Nederland!
Ook hier in Nederland zit er verschil in kwaliteit, maar veel minder in de kosten.
let wel op: in nederland is het steeds vaker in om bijv. een weekend bij een tandheelkundig bedrijf te zijn, maken ze (voor een zeer hoog bedrag) alles in orde. Daar zit overnachting bij. daarbij kunnen ze wel dus een hoge kosten rekenen, en dat zetten ze dan op de overnachtingskosten!
Succes ermee.
Groetjes Susan

RE: vreselijk slecht gebit IP:190.4.150.118 x
Anneke Maduro 2/21/2008-7:43:17 AM
Hi, deze verhalen verbazen mij heel erg. Ik woon nu 14 jaar op Curacao, en heb een prima tandarts en een prima oogarts/opticien. Tot nu toe echt alleen maar goede dingen meegemaakt hoor. Misschien heb je echt goede pech gehad, hartstikke balen natuurlijk, maar geloof, zitten heus vaklui hierzo hoor. De tandarts met de grote kies voor de deur, ook daar hab ik ervaring mee, mijn dochter had ook een beugelbekkie, prima gegaan, staan mooi recht nu, lieve, goede service, hebben me het vel ook heus niet over de oren getrokken. Normale prijzen zover ik het nog kan beoordelen.

RE: vreselijk slecht gebit IP:190.4.148.20 x
olga 3/1/2008-10:09:52 AM
die man is er inmiddels weg hoor, ik weet nu wat meer en het is er niet duurder als in holland hoor in amerika is het zelfs nog 10 x duurder , nu een zeer goede behandeling daar
maar wel vind ik dat je onodig op kosten word gejaagd ook bij de huisarts ,weinig medicijnen voorschrijven zodat ze telkens 17 gulden voor een recept in rekening kunnen brengen, ook de dierenarts waar ik was blijkt een afzetter

RE: vreselijk slecht gebit IP:82.176.72.69 x
Anoniem 4/2/2008-9:01:39 AM
Hoi,

Balluh olga!
das echt erg!:-(

RE: vreselijk slecht gebit IP:87.211.154.237 x
Buchi Fil 4/2/2008-7:28:25 PM
In nederland, zitten er de laatste tijd, kwakzalvers uit de oostblok, ingehuurd door nederlandse kwakzalvers. Op curaçao heb je hele goeie tandartsen uit curaçao zelf of uit Z-America.
Geen vertrouwen? Da dan naar Venezuela of Brazil - Colombia - Costa Rica, goed koper dan Nederland en top.

Buchi Fil 4/2/2008-7:29:07 PM
In nederland, zitten er de laatste tijd, kwakzalvers uit de oostblok, ingehuurd door nederlandse kwakzalvers. Op curaçao heb je hele goeie tandartsen uit curaçao zelf of uit Z-America.
Geen vertrouwen? Da dan naar Venezuela of Brazil - Colombia - Costa Rica, goed koper dan Nederland en top.

Buchi Fil 4/2/2008-7:29:36 PM

Buchi Fil 4/2/2008-7:37:45 PM
Slecht gebit? Tandarts ta duur? Geen probleem!
Ga maar op stap zaterdag avond in Uden, en het wordt zo verholpen. Gratis! Voor een protese, moet je wel zelf voor zorgen. Da`s mooi meegenomen toch?

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.