|
|
Curacao Forum voetbalclubs pupillen
| voetbalclubs pupillen |
IP: x |
| carla |
10/10/2006-3:20:03 PM |
Hoi,
Is er hier iemand die weet of er op Curacao ook voetbalclubs zijn voor E en D pupillen??? (jeugd 10-16 jaar)
We zijn van plan binnenkort te verhuizen, en mijn zoontje zou een stuk gelukkiger zijn als hij dat wist!
|
| RE: voetbalclubs pupillen |
| Anneke Maduro |
10/10/2006-8:36:06 PM |
Hi Carlo, heb 2 dochters, absoluut geen verstand van voetballen, maar....ga wel voor je informeren en kom er zsm op terug,
groetjes Anneke
PS Er moet toch een happy manneke mee, toch??
|
| Anneke Maduro |
10/10/2006-10:45:52 PM |
Hi Carla, ben ik weer, kijk even op deze site, daar moet je vast iets op vinden; www.cvv-willemstad.com
Succes!!!
groetjes Anneke
|
| carla |
10/11/2006-3:27:50 AM |
Hoi Anneke!
Geweldig.. hartstikke bedankt! ik was al wel op een site van CVV Willemstad geweest, maar daar stond niks over jeugd, was ook een andere URL dus waarschijnlijk een oude site.. Dit gaat een hoop schelen in zijn verhuisbereidwilligheid hahahaha
Weet jij toevallig ook hoe het met ontvangen van Nederlandse zenders staat? Wij hadden als argument naar hem toe dat alle wedstrijden van bijvoorbeeld de champions league nu erg laat zijn en hij ze niet mag zien, maar als we daar zijn, kan hij na schooltijd kijken wat hij wil door het tijdsverschil hihi. Vooral de Nederlandse zenders en Talpa zijn erg belangrijk :-). Hoe oud zijn jouw meiden, en hebben zij het naar hun zin op Curacao? Zijn de scholen een beetje leuk? Ow jee.. hoop vragen gelijk haha
|
| Anneke |
10/11/2006-6:16:58 AM |
Hi, Nederlandse zenders kun je wel zien volgens mij met TDS sysyteem, of dat alle zijn, dat weet ik niet exact, kijk even op de site van TDS Curacao. Ze hebben nl. diverse paketten. BVN zowiezo. Mijn dochters zijn 11 en 15. De jongste gaat naar een Ned. school, de Dr. Albert Schweitzerschool, leuk hoor. Wij wonen hier al van maart 1994, de jongste is hier geboren en getogen....
|
| Carla |
10/11/2006-8:39:26 AM |
Hoi weer,
Dank je wel.. heb er even gekeken en zijn aardig wat zenders, jammergenoeg nog niet de zenders die mijn zoon gelukkig zullen maken, maar wellicht dat hij via internet ook wel wat kan bekijken! ik neem aan dat als hij eenmaal in Curacao zit het ook minder belangrijk zal vinden hoor! Albert Schweitzerschool hoor ik meer goede dingen over, staat bij ons ook nr 1 op het lijstje op het moment, alleen begreep ik dat daar evt wachttijden zijn. Fijn te horen dat jullie het al zo lang naar je zin hebben, ik kan niet wachten tot bij ons de knoop definitief door gaat en ik kan gaan pakken!
|
| Jeroen |
10/11/2006-9:10:35 AM |
Carla,
Ik weet niet of dit helpt, maar ESPN zendt alle belangrijke voetbalwedstrijden uit. Niet altijd live, niet altijd op christelijke tijdstippen, maar ze bieden het aan.
Ik hoop dat dit het humeur van je zoontje weer een beetje opkrikt :-)
JJ
|
| Carla |
10/12/2006-3:14:29 AM |
Jeroen,
hij kijkt hier zelfs op Eurosport naar wedstrijden van 10 jaar geleden :-) dus dat gaat zeker helpen!
|
<Terug naar Overzicht>
|