Curacao Forum

Curacao Forum vast werk op curacao

vast werk op curacao IP: x
Romalya 3/28/2007-12:47:14 PM
Hallo!

Ik weet dat hier al aardig wat kopjes zijn over werken op curacao, maar dat is bijna allemaal over tijdelijk werk of voor een bepaalde sector!
Ik zoek dus werk op curacao, ik woon nu nog in nederland, maar ben van plan om binnen een half jaar naar curacao te verhuizen. Dit is alleen mogelijk voor mij als ik daar werk heb ivm met schuld dat ik hier nog af moet betalen.
De sector is voor mij dus niet zo belangrijk, als ik maar genoeg verdien om de schuld hier te betalen en nog wat overhou om van te leven!

Heeft iemand misschien sites van wergevers of andere vacature sites waar ik kan kijken? Ik ben niet hoog geschoold, dus sommige sites die ik al gevonden heb heb ik weinig aan.
Even voor de duidelijkheid nog een keer, ik ben dus op zoek naar VAST werk!

grtz Romalya

RE: vast werk op curacao IP: x
romanov 3/28/2007-1:51:08 PM
tja, een typische werknemer voor de campo: geen opleiding, schulden,geen i.q., wel gevoel voor humor want dat zul je nodig hebben daar
ga je trutje verkopen daar mucha!!
domoor die je bent vreselijk wat ben jij een domoor.nog dommer dan een pot met stront!!
afz:russische romanov

naja 3/28/2007-3:14:14 PM
Naja waarom reageren jullie zo dom?!Zij is tenmiste eerlijk en nuet iedereen is hoog geschoold maar dat wil nog niets zeggen!!
Heel kinderachtig hoor heren!

efk 4/4/2007-5:10:28 PM
Je moet er niet aan beginnen.laat je eerst omscholen tot iets. heb ik ook gedaan toen ik naar nederland komt en nu werken als sociotherapeut.Als je op avontuur wil ga dan clean, eerst schulden aflossen. groetjes efk.

Andric 4/4/2007-5:49:21 PM
Wat doen jullie wreed. Niet iedereen hoeft veel geld nodig om te leven. Als jullie niks te doen hebben ga dan die rijke aso makamba`s pesten maar laat dat meid met rust

rosita 4/6/2007-2:15:10 AM
Wat een kinderachtig gedoe.Iemand vraagt om advies
en worden zulke onvolwassen en respectloze antwoorden geven.Draait alles om sex,bij bepaalde mensen.Als je geen antwoord op haar vraag heb,antwoord dan niet.Maar....... behandel de mensen met respect!!!

romanov 4/6/2007-5:18:00 AM
ga krassen, dan win je nog eens wat!!!

romanovskia 4/6/2007-6:03:23 AM
tja op domme vragen krijg je domme antwoorden, toch!

fieke 4/14/2007-4:15:54 AM
romanov, je maakt romalya uit voor dom, maar volgens mij ben jij de stupid guy. Kijk naar je stomme spellings fouten, baaaaaaaaaaah ! Dát is pas dom!

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.