Curacao Forum

Curacao Forum tv kan mee hoor!

tv kan mee hoor! IP: x
Len 5/16/2006-4:18:47 PM
Je hoort verschillende verhalen, dus daarom: je tv uit NL kan gewoon mee. Mits:
* je 220 V in je huis hebt (of een travo koopt, is een paar tientjes)
* je steckers hebt van de video. Dus in je tv gaat een snoer met drie pluggen (rood, geel en wit) en die gaat aan de andere zijde ook met drie pluggen (zelfde kleuren) in de TDS apparaat

en kijken maar! Ook dvd kan je gewoon aansluiten via je scart. Geen probleem allemaal, dus meenemen die boel!!!

RE: tv kan mee hoor! IP: x
Nathalie 5/19/2006-11:06:14 AM
Hi Len,

Over 5 weken verhuis ik naar cur. Ik wil idd mijn tv mee, maar ik twijfel. Als ie niet op cur gaat werken is het zonde om `m mee te nemen. Hier kan ik `m nu nog verkopen.

Allereerst; wat is een TDS apparaat? Die stekkers, waar je het over hebt, die heb ik volgens mij en een travo koop ik wel.

Maar, op allerlei forums zeggen ze dat je je tv een amerikaans systeem moet kunnen ondersteunen. Hoe kom je erachter of ie dat ook kan? Ik heb de gebruiksaanwijzing van achter en naar voor en links en recht doorgespit. Kan het niet vinden. Het is een 1 jaar oude tv (deawoo dth-29).

Help?

Groetjes,
Nathalie

RE: tv kan mee hoor! IP: x
Len 5/20/2006-2:02:03 PM
Hai Nathalie,

Bij mij was ook gezegd dat ik hem niet mee moest nemen, en ik had het nog maar een half jaar. Maar geen multi systeem. Maar ik nam hem maar mee, al was het om de dvd`s erop te kunnen kijken.
Hier aangemeld voor TDS (dat is het systeem hier om tv te kunnen kijken, je betaald per maand iets van 65 gulden ervoor en dan krijg je op borg een kastje via de zending gaat). En toen de monteur kwam om aan te sluiten, vroeg hij waar de tv was. Ik zei dat ik die nog moest kopen want ik had alleen een Europees ding. Gaf niet, dat doet het ook hoor!
Ik geloofde het niet, maar ik kijk nu iedere dag tv dus hij doet het echt wel!
Die stekkers zijn ``videostekkers`` ofzo. Draad met beide zijde 3 pluggen. Die moet dus wel in je tv kunnen! Ik geloof niet dat iedere tv die steckers erin kan hebben, maar dat kun je zo zien natuurlijk. Dan heb je drie openeningen met een rood, een wit en een geel kleurtje. ZIt dat in je tv? Heb je zo`n kabel? Dan kan je hier die in de TDS apparaat doen en voila!
Kind kan de was doen. Iedereen zegt dus dat het niet kan of veel geld kost, mmm, mij koste het alleen een travo, en die heb ik van zodanige zwaarte dat ook mijn video en dvd erop kan. EN dan kan je dus in een 110 V, een NL tv van 220 V gewoon gebruiken!!

Succes en gewoon meenemen dus!

Len

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.