Curacao Forum

Curacao Forum surinamer zoekt plek

surinamer zoekt plek IP: 200.7.33.242 x
rahied 2/18/2008-2:23:33 AM
hi,
ik heet rahied en woon momenteel in sint maarten. ben hier op contract en voorwaarden.
heb een surinaams nationaliteit. en voor ik terug ga naar suriname (juni) wil ik graag naar curacao komen voor een periode van een jaar tenminste om te werken en wonen
dat heb ik ook hier in sint maarten. ben leraar en werk op een school.ik kan hier blijven en door werken voor 3 jaren en dan me nationaliteit halen maar dat intereseerd me niet want ik weet ga terug naar me eigen land
maar allen voor ik terug ben wil ik ook daar komen wonen en werken en ervaring op doen
ben leraar ( geen christen dus kan niet bij de christelijke scholen sollisiteren !! dat begrreep ik ff wel niet ) en zoek naar enige werk die me schikt hoef niet perse in het onderwijs te zijn

hopende op een reactie van iemand die me enig weg wijs kan maken hoe daar een baan voor een jaar te vinden en vertelllen over het leven daar
vertoef ik hierbij

groetjes rahied guman

rahiedguman@hotmail.com

RE: surinamer zoekt plek IP:200.26.194.177 x
ASINA 2/18/2008-8:56:31 PM
Dienst Openbare scholen. Telefoon: 4619100. Fax: 4619161. Mail: doscholen@curinfo.an. Niet aanlokkelijk voor een school om slechts 1 jaar van je diensten gebruik te maken.

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.