Curacao Forum

Curacao Forum stuk van de verkiezingen

stuk van de verkiezingen IP: x
chiarianaxx 4/21/2007-8:59:06 AM
Ik ben helemaal stuk van de uitslag. Zoals het er nu uitziet, wil Curacao zich echt niet scharen achter het slotaccoord. Moeten ze zelf de schuld af gaan lossen! Mogen de criminelen gewoon hun gang blijven gaan! Inversteerders hollen weg! We zullen meer en meer een drugsprovenicie van Venezuela worden! Ik weet het rustig aan, zo`n vaart zal het niet lopen... Niet meteen volgende maand al, maar wat nou over een paar jaar???

RE: stuk van de verkiezingen IP: x
jan 4/21/2007-9:20:03 AM
Zou de PAR dat nu niet voor elkaar gaan krijgen denk je? Ik hoop toch nog van wel?

dushi 4/21/2007-3:37:22 PM
vreselik wat ik allemaal over venuzuela heb gehoord ,wat een zooitje daar ,vinden ze dat je met zijn 2 een te groot huis hebt ,stoppen ze er zo een wildvreemd gezin bij
die vent heeft met intimidatie`s en smeergeld de verkiezingen gewonnen, mijn hemel als curacao daar bij gaat horen, idd een klote uitslag

KLaas-Jaap 4/21/2007-8:59:00 PM
U hoeft zich geen zorgen te maken. De PAR en PNP zullen formeren met de FOL. De FOL zal (gezien de enorme achteruitgang) deze kans niet willen missen en zal zich bij de slotverklaring neerleggen en deel uit (gaan) maken van de coalitie.

dushi 4/22/2007-5:17:15 PM
doe mij een lol zeg de fol!!!! met die gevangenisboef zeker

pro 4/23/2007-7:54:08 AM
dat zou wel de grap van de dag zijn...

alle mensen die in de achterstandswijk op de fol gestemd hebben en dan 180 graden draaien.

maar goed, alles is mogelijk!

mr. Martina 4/23/2007-9:19:04 AM
Op zicht niet eens een slecht idee aangezien de slotverklaring juist goed is voor de mensen in de achterstandswijken. En de FOL heeft daar beter banden dan de PAR dus kunnen ze het duidelijk uitleggen. win-win situatie

pro 4/24/2007-7:43:20 AM
daar heb je gelijk in, maar nu lees ik weer over een coalitie met man...

Coopers 4/24/2007-8:15:46 AM
PAR en MAN zijn de grootste partijen en zouden moeten gaan samenwerken. Net als het CDA en PDVA in Nederland.

KLaas-Jaap 5/4/2007-7:45:52 PM
Zoals ik een paar weken geleden al aangaf bestaat de coaltie nu (definitief) uit de PAR, PNP en de FOL!!

U hoeft zich dus nergens druk om te maken, de sloverklaring wordt getekend. Mocht Nederland zich echter niet aan hun woord houden dan gooien we het slotakkoord t.z.t. alsnog overboord.

Groet,

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.