Ik ben nu bezig met de opleiding Internationale Business & Language en moet volgend jaar een half jaar in het buitenland gaan studeren en zou misschien een half jaar bij Una willen studeren. Mijn vraag is of er mensen zijn die daar studeren of gestudeerd hebben en mij vertellen hoe het daar op school is enzo.Wil alles weten
Dat is niet helemaal waar. Als je nu kijkt naar de management van veel prive banken, overheidsbedrijven, off shores, etc., is dat voor een best groot gedeelte afgestudeerd aan de UNA. Daar hadden wij het laatst nog over. Wij met dure opleidingen naar het buitenland, en die mensen zijn lekker op Korsow gebleven en hebben alsnog de betere banen. Toppie.
Er zijn genoeg studenten uit de regio die ook naar de UNA komen, dus Chan, zo`n gekke optie is het helemaal niet!
eerst thx voor jullie reactie maar hoe bedoel je bob dat je niet serieus wordt genomen? Het is het alleen maar voor een half jaar dat ik op die school moet studeren. Curacao lijkt me leuk en ten tweede mijn ouders komen uit curacao en is het een goeie school de Una en in welke taal wordt er les gegeven?
Wij zijn van plan ons op Curacao te vestigen . Onze zoon doet in Holland de opleiding accountancy aan het HBO. Is de overstap naar de opleiding van de UNA een goede keuze? Ligt deze opleiding kwa niveau gelijk aan die van Nederland? Graag reaktie als je er iets meer van weet.
Alle informatie kun je op de website van UNA zelf krijgen of een folder aanvragen: http://www.una.an/nl/overuna/overuna.asp
of in het Engels - www.una.an
ik volg de opleiding bouwkunde aanv de haagehoge school ik wil graag op curcao studeren zijn er bouwkunde opleidingen bij UNA
graag reaktie als je er iets meer van weet. en hoe zit het met de studie financiering als ik daar wilt studeren.
Een goede kennis van mij, die nu in Suriname, woont wilt verder studeren in Curaco. Ze is nu 16 jaar en heeft de Mulo (Mavo) afgerond. Waar kan ik informatie vinden over haar verdere studie (mogelijkheden) ?