Curacao Forum

Curacao Forum spam.....

spam..... IP: x
tom 1/2/2007-2:28:11 PM
dank u voor het verwijderen van de spam en dergelijke berichten

groet,

tom

RE: spam..... IP: x
JaapB 1/2/2007-4:27:24 PM
Beste webmaster, dat je de spam verwijdert is een goede zaak, maar dat je mijn berichten m.b.t. het oproepen om deze site te verlaten en naar het curacao.nl forum over te stappen ook verwijdert, vind ik een beetje gortig. Verwijder dan ook de berichten over Courtney S, Rob Krauweel en andere off-topics!

tom 1/2/2007-7:29:10 PM
tja.........eigenbelang,beetje kort door de bocht!

tom

Len 1/2/2007-8:30:18 PM
tsja ik help mee spam verwijderen. Ik kan me wel voorstellen dat de beheerder het niet helemaal leuk vindt dat er reclame voor een ander forum maakt. En zeker niet, zoals je het zelf omschrijft: als je oproept om deze site te verlaten.
We proberen de spam weg te laten blijven, maar alles moet handmatig verwijderd worden. Ik heb geen topics verwijderd, maar kan me wel voorstellen dat er een aantal verwijderd zijn...

Theo 1/3/2007-2:21:40 AM
Als tip zou ik willen geven om eens te kijken naar een ander (open source) forum tool. Deze is wel erg achterhaald. Andere tools kunnen spam automatisch buiten de deur houden en bieden een veel betere interface. Laat mensen eerst registreren voor ze kunnen reageren, dan hou je al 90% van de spam buiten de deur. Naja er zijn voorbeelden genoeg op internet, ik zou er eens serieus naar kijken. Succes!

olga 1/3/2007-8:25:27 AM
ja hoor die klojo heeft alweer die zooi neer gezet bij beknotting burgerrecht pffffffffffffffffffffffffffff

tom 1/3/2007-10:28:00 AM
dank u beste len en theo!!
olga, erger je niet, verwonder je reeds.

in ieder geval gaat het de goede kant op, toch!

tom

Len 1/3/2007-12:00:03 PM
uiteraard heb je betere fora om spam buiten de deur te houden. Maargoed, we doen ons best hier en als we dat gewoon allemaal doen, komt het goed. Ieder forum kan info geven en daar gaat het om!

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.