Curacao Forum

Curacao Forum situatie curacao

situatie curacao IP: x
Demian 4/22/2005-2:58:07 AM
Hoi.
Ik en vriendin vertrekken eind van het jaar naar curacao. Doordat curacao toch wel wat negatief in het nieuws staat wat betreft hun opvattingen tegenoven nederlanders was ik benieuwd of iemand daar wat meer ervaring mee heeft. Is het echt zo erg of is dat maar plaatselijk? Huizen met hekken en alarm etc. wordt aangeraden.
      Alvast bedankt
Groeten Demian

RE: situatie curacao IP: x
Corné 4/23/2005-6:15:42 PM
ik ben net terug gekomen van 2 weken Curacao en heb van onveiligheid echt niets gemerkt en de mensen waren super vriendelijk! Je zag inderdaad wel dure huizen met alarm en hekken, maar de meeste ``gewone`` huizen had dit niet!

Adrienne 4/28/2005-4:35:22 AM
Als je als Nederlander met veel geld in een minder rijke wijk gaat wonen in Curacao kan het nog wel eens voorkomen dat er iets kapot gaat ofzo. Er zijn Villa-wijken en er zijn `gewone` wijken, en de situaties verschillen hier nogal. Het is beter als je uit bepaalde delen blijft, maar ik zou het niet `gevaarlijk` noemen. Meestal zit je toch wel in het toeristische gedeelte, en heb je dus nergens last van.
Geen zorgen maken dus! Nergens voor nodig!
(Ik kom er zelf al 20 jaar en heb nog nooit iets vervelends meegemaakt)

Oakley 5/10/2005-6:35:38 PM
Het is aangeraden om aan beveiliging te gaan denken. Niet omdat het je leven kunt kosten, maar gewoonweg omdat het kan voorkomen dat er in je huis wordt ingebroken. Maar een hond doet al wonderen ;)...

Alle huizen hebben zowieso een eigen omheining, dus hekken. Verder moet je gewoon in een goede rustige buurt gaan wonen, en niet in een armere buurt.

Hans 5/13/2005-7:55:03 AM
Wat zijn - om als Nederlander te wonen - goede gedeelten van Curacao en wat de slechte ? Kan iemand mij een paar voorbeelden geven ?

Jan 5/19/2005-5:26:08 PM
prima volk de antillianen klootzakken zitten er ook tussen de makamba`s
p.s. scheld woord voor Hollanders

kees 5/20/2005-2:20:49 AM
www.recompensa.nl

Alex 5/20/2005-5:07:45 AM
Hoezo scheldwoord? Het is gewoon een benaming.
Dat er bij je ingebroken wordt kan altijd en overal. Idd zorgen voor wat beveiliging is nooit verkeerd.

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.