We hebben hier BVN en daaruit kun je een selectie NL kijken. Kijk maar eens op de site van BVN. Volgens mij kun je echt dan wel voetbal kijken hoor.
En een schotel? Geen idee!
Eigenlijk wel een goeie vraag -- wie weet of men hier (op Cur.) de voetbalwedstrijden van Oranje gaan uitzenden?
Met de Olympische Spelen hebben we alles gemist want BVN zendt fracties van de NOS uit en die hadden geen uitzend rechten. ESPN laat niet alles zien en is erg gericht op de VS.
Een leuke optie is om voetballen bij een lokaal cafe (De Gouverneur, De Heeren of De Tropen) te gaan zien, maar soms is het gewoon leuk om thuis op de bank met bier en chips hard te schreeuwen. Dus wie een antwoord weet....
tsja, ik hóóp van wel, en was er eigenlijk ook wel van uit gegaan... mmm, laten we hopen dat het uitgezonden wordt! Kan niet altijd met mijn gezin naar een kroeg toe :)
Ja, het is TDS, maar de voorrondes worden via ESPN2 (701 en 702)uitgezonden. Dan moet je een extra pakket ``Sports`` nemen. Je kunt ook tijdelijk dit pakket nemen en na de WK afzeggen (heb je niet van mij:-)