Curacao Forum

Curacao Forum schotel tv

schotel tv IP: x
conny 5/27/2006-3:48:23 PM
is het mogelijk om op Curacao met een schotel naar ned. tv zenders te kijken ook ivm voetbal.wij emigreren 21 juni.

RE: schotel tv IP: x
Len 5/28/2006-11:25:22 AM
We hebben hier BVN en daaruit kun je een selectie NL kijken. Kijk maar eens op de site van BVN. Volgens mij kun je echt dan wel voetbal kijken hoor.
En een schotel? Geen idee!

Isa 5/28/2006-4:20:42 PM
Eigenlijk wel een goeie vraag -- wie weet of men hier (op Cur.) de voetbalwedstrijden van Oranje gaan uitzenden?
Met de Olympische Spelen hebben we alles gemist want BVN zendt fracties van de NOS uit en die hadden geen uitzend rechten. ESPN laat niet alles zien en is erg gericht op de VS.
Een leuke optie is om voetballen bij een lokaal cafe (De Gouverneur, De Heeren of De Tropen) te gaan zien, maar soms is het gewoon leuk om thuis op de bank met bier en chips hard te schreeuwen. Dus wie een antwoord weet....

Len 5/28/2006-4:53:29 PM
tsja, ik hóóp van wel, en was er eigenlijk ook wel van uit gegaan... mmm, laten we hopen dat het uitgezonden wordt! Kan niet altijd met mijn gezin naar een kroeg toe :)

Ronald 5/29/2006-2:26:34 AM
Dit is een goede vraag. Ik heb inmiddels wat lijntjes uitgegooid op Curacao. Zodra ik meer weet, laat ik het weten.

Ronald 5/29/2006-11:39:30 AM
Ik denk dat julli idd een probleem hebben. Ik kreeg net het volgend bericht van een schotel en antenna leverancier op Curacao, Leatron:

`Het is mogelijk om BVN via een 1 mtr. schotel te ontvangen, verdere kanalen zijn niet te ontvangen op Curacao.`

Pff, gelukkig ben ik geen voetbalfan...

jan 5/29/2006-2:15:27 PM
je kan wel voetbal kijken via tds.
moet je wel een voetbal kanaal erbij nemen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Isa 5/29/2006-2:17:56 PM
Leuk, Jan. Wat is een voetbal kanaal????? Voorbeelden svp.
(we zijn hier lichtelijk in paniek :-)

Isa 5/30/2006-7:10:40 AM
we zijn gered....http://media.espn.com/ESPNToday/2006/Mar_06/cup_sked.htm

Len 5/30/2006-11:35:07 AM
He Isa, is dit gewoon via het standaard TDS te zien? Welke zender is dat dan? Moet ik zeker alleen spaans leren hihihih

Isa 5/30/2006-1:30:55 PM
Hoi Len,

Ja, het is TDS, maar de voorrondes worden via ESPN2 (701 en 702)uitgezonden. Dan moet je een extra pakket ``Sports`` nemen. Je kunt ook tijdelijk dit pakket nemen en na de WK afzeggen (heb je niet van mij:-)

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.