ben aan het overwegen om naar curacao te verhuizen. ik vroeg me af wat de salarissen daar gemiddeld zijn (netto) en of er veel werk is. heb geen opleiding maar ben erg handig en werk erg hard,
Ik heb eigenlijk dezelfde vraag, maar ik ben in onderhandeling met een (nederlandse) werkgever. Wat is ongeveer een redelijk salaris, ik heb academisch opleiding en werknveau en een aantal jaren ervaring? Kun je met een gezin van 3 personen redelijk rondkomen voor 3000 NAF?
Je kunt vast wel rondkomen maar dan heb je het niet echt heel ruim. Ik weet niet of je in de financiele sector zit, maar anders zit je wel een stukje boven de 3000 ( ik heb weinig ervaring, een afgeronde financiele academische opleiding en begin rond de 5500 plus een auto),
Dat bedrag lijkt me voor iemand met jouw achtegrond echt te laag. Er valt inderdaad wel mee rond te komen, maar het wordt kantje boord. Ik heb ook een academische opleiding en wat jaren werkervaring en ik ben op hetzelfde niveau begonnen als Peter. Maar het hangt allemaal af van de sector waarin je werkt. Bij de overheid zit je denk ik weer 1.000 gulden lager.