|
|
Curacao Forum restaurantjes............
| restaurantjes............ |
IP: x |
| eric |
1/23/2007-11:07:58 AM |
wie kan mij gezellige restaurantjes op korsow adviseren.?
|
| RE: restaurantjes............ |
| OLGA |
1/23/2007-12:43:46 PM |
WELKE BUURT ???
BRAKKEPUT MEI MEI IS LEKKER BUITEN, LEKKER EN GEZELLIG
|
| Jeroen |
1/23/2007-1:37:57 PM |
Brakkeput Mei Mei, buiten en gezellig okee, maar lekker? Ik ben niet enthousiast over het eten, echt niets bijzonders wat mij betreft.
Op nummer één staat bij mij Asia de Cuba: beregoed eten, origineel, misschien niet de goedkoopste plek maar het geld meer dan waard. En ja...ook wel gezellig!
JJ
|
| Petra |
1/23/2007-9:26:44 PM |
Zanzibar is ook leuk, aan het Jan Thiel strand.
Heerlijk eten en mooie lokatie
|
| Klaas-Jaap |
1/23/2007-9:51:05 PM |
Sea Side Terrace en Surf en Turf aan het water naast Breezes (goed eten, schitterende lokatie en dat allemaal voor een zacht prijsje!);
Bistro Le Clochard;
Wine Cellar;
Astrolab.
Geniet maar!
|
| eric72 |
1/24/2007-7:39:10 AM |
perla del mar bij de boogjes in punda aan het water, heel gezellig en lekker eten, asia de cuba, lekker eten en zaterdagavond cubaanse muziek, ook erg gezellig, de tropen, nederlands eetcafe, lekker eten voor niet duur en gezellig, brakkeput mei mei viel ons tegen iig...
|
| Peter |
1/24/2007-12:32:08 PM |
Mijn absolute favoriet is toch wel Larry`s aan de oude Caracasbaai weg. Amerikaans/Mexicaans grill restaurant. Enige nadeel is dat je soms wat ``warmere`` kleding moet aantrekken.
|
| Isa |
1/24/2007-3:00:42 PM |
Mijn ``all-time favorite`` blijft Sarifundy`s .... yummie! Lekker casual, lekker betaalbaar, lekker aan het water~!
Isa
www.de-plantage.com
|
| Koos |
1/25/2007-8:45:33 PM |
Sarafundy`s is toch die tent die zomaar voor iemands weekendhuis is gestald? Nee, dank je dat vond ik toch echt te ver gaan!
|
| Jeroen |
1/26/2007-8:29:03 AM |
Sarifundy`s...is dat niet die tent die alleen doordeweeks geopend is? :-)
JJ
|
| Lisa |
1/26/2007-9:19:09 AM |
Sarifundy`s is ook niet mijn favoriete plek, ik vind de kaart erg beperkt. De plaats vind ik juist wel erg leuk en het feit dat je een beetje heen en weer wiegt op een vlot..
Ik zelf vind Bon Tapa`s heel erg leuk en heerlijk eten. De Heeren en Asia de Cuba vind ik ook altijd gezellig en de kaart is heel erg varierend. Bij de Heeren zijn de toetjes heerlijk en ze hebben de lekkerste maaltijdsalades en heerlijke pasta`s en Asia de Cuba heeft veel oosterse gerechten zoals sushi, salades met peking eend, tempura en nog veel meer.
Brakkeput Mei Mei vind ik ook goed.
En ik vind als je toerist bent op Curacao je echt naar Plaza Bieu moet (in Punda naast de markt/het grote postkantoor) daar kan je echt lokaal eten voor 10 gulden heb je een bord vol. Het enige nadeel is dat het om 14.00 uur dicht gaat. Het is echt voor de lokale mensen die tijdens de lunch warm eten.
|
| Lisa |
1/26/2007-9:25:46 AM |
Oh ja, en de Gouverneur natuurlijk! Dat is ook een van m`n favoriete plekjes om te eten. Mooi uitzicht, vriendelijk personeel, een hele goeie kaart met veel verschillende dingen (Cubaanse bananensoep, lekker!!!), Carpaccio wrap, gevulde champignon, geitenkaassalade, garnalen in knoflook, lamskotelet, sashimi van tonijn ook allemaal heerlijk en elke dag een ander dagspecial, daar maken ze ook altijd werk van.
|
| directrice |
2/8/2007-10:37:06 PM |
Portofino restaurant(hotel sonesta)ossehaas met champion heeeeeeerlijk,je betaald wel 60fl per bord,en als je het goedkoper wilt doen kun je naar grilling joe`s gaan.
|
| Klaas |
2/8/2007-10:48:30 PM |
Tja, als je jezelf directrice noemt moet je makkelijk fl60 per bord kunnen betalen lijkt mij, sterker nog dat zal dan wel zonder voorgerecht zijn of een fles wijn...
|
| Directrice |
2/9/2007-9:13:31 AM |
Lieve lieve Klaas.
Je kunt ook naar een van die snack`s gaan die curacao rijk is of chinees,kentucky,plaza bieu.
Ik persoonlijk ga liever een keer in de maand echt lekker eten dan tien keer die rotzooi eten.
Door schade en schande leer je want ik heb te vaak een voedselvergiftiging op gelopen.
En inderdaad zonder voorgerecht en wijn(60fl per BORD)
|
| eric72 |
2/10/2007-10:51:36 AM |
en er zijn zoveel andere restaurantjes waar je bv voor 20 ang per bord heerlijk kunt eten!
|
| Directrice |
2/10/2007-12:28:10 PM |
Beste Eric72,wist niet dat het om goedkope restaurantjes ging!!
Maar als je verder leest dan kun je ook zien dat ik grilling joe`s heb aangeraden.
|
| sjaak |
2/10/2007-12:41:29 PM |
Hooks Hut is errug lekker en een leuke locatie (piscadera)
eet ze
|
| Klaas |
2/12/2007-4:41:47 PM |
Ik zie dat de directrice zich aardig populair heeft gemaakt, ahum!
|
| Melodia |
2/25/2007-11:53:51 AM |
Asia de Cuba heel erg lekker. De kaart is erg gevarieerd, van asiatisch tot cubaans eten. En op maandag& zaterdag hebben ze ook wok avond en woensdag shrimps avond. Zeker aan te raden. Vrijdag vanaf 18:00 speelt er een Cubaanse band, erg gezellig met gemengd publiek. OOk De Heeren is een gezellige grand cafe. Leuke mensen, goed eten en goede service. Bijna elke avond live muziek. Na een zware avond (of niet) is De Heeren smorgens ook relaxed voor een kopje koffie met heerlijke appelgebak terwijl je de vogels hoort fluiten.
|
| Benno |
2/28/2007-1:36:06 PM |
de opmerkingen over Sarafundy`s... hoe komen jullie erbij dat die voor iemand zijn huis is gestad. Bij SaraFundy`s kom ik al sinds 1996 toen er nog alleen een zandweg naar toe was... de huizen kwamen toch echt heel wat later.
en nee ook niet alleen doordeweeks open. 7 dgn per week.
Kortom naar mijn mening een goed restaurant (prijs / kwaliteit). Daarnaast Sea Side (naast Breezes).
|
| Rien |
2/28/2007-7:21:10 PM |
Waarom lees ik nergens Jaanchies??? (Westpunt)
|
| Rienk |
2/28/2007-11:06:51 PM |
Zambezie, op de struisvogelfarm.
Erg lekker en niet echt duur.
|
| Peter |
3/1/2007-8:19:01 AM |
Beste Rien,
De reden dat je Jaanchies niet ziet is omdat ie gewoon te ver weg ligt. Verder is het eten niet echt bijzonder. Voor toeristen die een rondje westpunt rijden is het wel een leuke stop voor een lunch.
|
| Benno |
3/1/2007-9:33:25 AM |
janchies... heeft zogenaamd de naam, maar niet voor mij. kryoyo eten is op andere plekken veel beter.
|
| Rien |
3/1/2007-11:22:28 AM |
Waar kan je dan goed Kryoyo eten, Benno?
|
| Menno |
3/21/2007-8:25:18 PM |
Voor de goede orde: Sarafundi`s is wel degelijk voor een aantal weekendhuizen gebouwd, en ja die huizen stonden er ver voordat sarafundi`s er was. Helaas was/is er geen duidelijk beleid op het gebied van bouwen op het water...uitzicht en rust is dus verdwenen voor die mensen. NIEMAND is blij met het feit dat ze gewoonweg daar zijn gaan aanmeren.
|
| madelon |
3/31/2007-6:33:57 AM |
de heeren is zeker n aanrader en op maandag zijn de saldes voor de helft en op dinsdag de psta`s (wel ff reserveren !!) en natuurlijk tutu tango niet zo zeer om t eten maar het is wel leuk zitten, boathouse is ook gaaf maar je hebt n boekje met restaurant bijna bij elk hotel daar staan goede tips is !!
eetse
ps. bij naokie`s aan de santa rosa weg daar kun je echt de beste lomito eten !!!
|
| tom |
4/2/2007-5:59:00 AM |
maar waar kan ik terwijl ik mn sigaar in een goed glas cognac dopende naar heerlijke Jazz luisteren?
groeten
|
| Benji |
4/2/2007-8:40:19 AM |
Tom, enige jaren geleden ben ik bij Avila beach geweest op de pier waren blues muziek aan het spelen. ik weet niet of dat nog zo is en of je daar kan eten weet ik ook niet meer. Roken doe ik (bijna) niet maar een lekkere cognacje sla ik niet af.
ps over 2 weken lekker naar Curacao voor 3 weken
|
<Terug naar Overzicht>
|