Curacao Forum

Curacao Forum regering

regering IP: x
Iris 1/23/2007-4:40:32 AM
Ik had in de Telegraaf van 22/1 gelezen dat Curacao wil voegen aan Venezuela? Is dit waar of weet iemand meer hierover? ik kan me haast niet voorstellen dat ze NL afslaat voor Chaves.

RE: regering IP: x
Isa 1/23/2007-7:29:23 AM
Hallo Iris,

Dit soort sensatie-berichten leiden tot een beter verkoop van kranten. Je moet er niets van geloven.
Als je er goed over nadenkt --- Venezuela heeft zelf genoeg problemen, waarom zou Chavez een eiland met 5 miljard schuld (en andere socio-economische problemen) over willen nemen? Wat is de toegevoegde waarde?
Vroeger wilde Venezuela ons inpikken voor de strategische ligging en de oliraffinaderij. Dit is allang niet meer aan de orde....

Isa
www.de-plantage.com

Len 1/23/2007-7:56:14 AM
Ja dat hebben ze gezegd idd. Maar dat is schijnbaar (hoorde ik op de raio vanmorgen) om de NL relatie onder druk te zetten om toch te heronderhandelen. We moeten onze hoop maar op 20 april zetten (verkiezingen) en dan voor de PAR kiezen en vóór het slotakkoord, als niet voor die tijd de huidig BC het eiland voor een habbekrats verkocht hebben aan de eerste beste Chavez... En ik hoorde ook dat het Land er nooit mee akkoord zou gaan dat Venuzuela hier binnenkomt, en geloof me: NL ook niet!

Jeroen 1/23/2007-8:12:23 AM
`Curacao` en `ze` zijn sowieso vrij brede begrippen niet? Gelukkig hebben we een democratie en verschillende partijen. Het zal best zo zijn dat enkele partijen flirten met Venezuela, maar er zijn er ook heel wat die daar niets van moeten hebben.

JJ

Peter 1/23/2007-11:17:38 AM
85% van de bevolking wil in ieder geval verbinding met NL behouden. Enkele regeringsleiders (volksvertegenwoordigers....?) hebben het over aansluiting bij Venezuela gehad.

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.