problems are everywhere..............ook (juist) in fucking hulanda......
de burger word hier in ned. zwaar belast, op sociaal, economisch, financieel vlak.
waar ik echter niet goed van word is dat als jij je hoge belastingen betaald hebt, je bij het uitgeven van je zuur verdiende geld gecontroleerd word (pinnen), als klapper op de vuurpijl als je dan wilt relaxen, kom je in de file, en met peperdure benzine hier, omgerekend 3,50 gulden per liter stijgt je bloeddruk!!
als je dan naar het strand wilt, in de file gestaan hebt, en je geeft gas, word je geflitst.het water is dusdanig vies, dat je hoogst waarschijnlijk bij inslikken daarvan, de volgende dag lichtgevend bent!
parkeren 30 minuten, 90 eurocent.als je te laat bent komt er een controleur, die je een bekeuring geeft van 60 euro, je zou hem als een kakkerlak onder de zolen van je schoenen willen plat trappen.
kortom:nederland is naar de klote, op zn rotterdams gezegd.
Degene die misschien onder niet al te rooskleurige omstandigheden op korsow leeft wil ik dan ook vertellen om absoluut niet naar nederland te komen, veel regels, en veel gezeik!
het is dan ook een kwestie van tijd dat ik en mn dushi zullen arriveren op korsow.
reeds 1,5 jaar ben ik hier aan het brainstormen,onderzoek an het plegen.
op korsow ben ik nog nooit geweest, ik ga met mn dushi mee, om daar te wonen.
dit zegt genoeg over de situatie in nederland.
in nederland laat ik echt helemaal niets achter.
op korsow pas ik mezelf wel aan.
enkele weken max 2 is het tussen haakjes mooi weer hier 20 graden +.
maar ik merk meer en meer dat ik hoe meer ik naar korsow verlang(nieuwe uitdaging!) ik steeds sneller walg van nederland, en de nederlanders hier, laat ik nou zelf ook macamba zijn, erwtensoep, en boerenkool lust ik niet..........typisch zijn ook de nederlandse verjaardagen.......elkaar schaapachtig aankijken, en na 3 borrels dreigt de nederlandse hoogmoed gedeeltelijk te verdwijnen.....begint men te roddelen over pietje en marie, die op die avond niet zijn komen opdagen op de desbetreffende verjaardag.
pas sta ik bij c-1000, staat er een gefortuneerde man achter me, ik kijk hem aan..hij heeft 1 klein pakje karnemelk in zn handen........ik vraag hem: wilt u toevallig voor mij?? waarop de man gekleed in driedelig kostuum mij hartelijk bedankt......en zegt: nu moet je wel aansluiten,opschieten, anders gaat er weer iemand voor................ u ...........waarop ik hem antwoord:ik doe hier niet aan mee,k`heb geen haast....... waarop hij mij wazig aankijkt en zegt:o, u heeft tijd over....ik zeg ja, waarop ik zeg:u niet??
meneer zegt ik heb het eigenlijk altijd druk, waarop ik weer antwoord: meneer pas op!........deze heer kijkt me aan en zegt:k`heb pas een lichte burn-out gehad............afgedankt door zn werkgever als een zwerfhond....altijd hard gewerkt......men gaat hier niet meer menselijk met de mensen om , alleen het geld houd men in de ban, bezig......dit geld kan je natuurlijk je kist in meenemen....alleen je ziet het niet, als je al wat overhoud nadat de belasting is geweest.....
KORSOW HERE WE COME................
GROETJES TOM EN ICHEL.
druk, druk, drukker.......het heeft geen zin.
|