@shania:
de postzegels van de Ned Antillen die ik heb zijn allemaal echt en geldig voor frankering. Ik verkoop ze voor 70% van de frankeerwaarde.
Ik stel voor dat je je hangmat uitkomt en een kijkje neemt op mijn website: www.filasoft.nl
Best shania,
je lijkt me een pienter mensje, maar je ziet iets fundamenteels over het hoofd. Een postzegel kun je maar voor 1 ding gebruiken: voor het versturen van een poststuk. Als je een heleboel postzegels hebt maar weinig vrienden (zoals ik) wat moet je dan met al die zegels? Er is dan maar 1 manier om ze kwijt te raken en dat is aanbieden aan mensen die wel post versturen en voor een prijs waarvoor zo iemand zegt: `ok, geef maar`. Bijkomend euvel is dat ik in Nederland woon en er dus zelf niets mee kan. Alleen op de Antillen kun je deze zegels gebruiken voor het versturen van post.
Ik heb zegels in allerlei waarden. van Naf 0,05 tot Naf 10,00. Om goedkoop te frankeren zul je dus diverse zegels op een brief moeten plakken om tot het juiste tarief te komen. (nog een minpuntje dus als je even snel een briefje van een postzegel wilt voorzien).
Daar tegenover staat dat het voor toeristen op de Antillen misschien juist leuk is om een brief te frankeren met veel kleurige zegels. Kijk, en daar ligt nu een uitgelezen kans voor iemand met een beetje commerciëel benul.
Vertrouw je het niet, en heb je wel interesse, laat dan een keertje iemand in Nederland bij me langskomen voor een praatje. Woon je zelf op de Antillen dan ben ik ook bereid om je een proefzending te sturen. Je hoeft vooruit niets te betalen.