Curacao Forum

Curacao Forum peruaan naar curacao

peruaan naar curacao IP: 201.230.79.159 x
tam 8/1/2007-5:43:48 PM
Ik ben nederlandse en heb een peruaanse vriend. Op dit moment wonen we in Peru maar we zouden erg graag naar Curacao willen komen. Voor mij is dat niet zo moeilijk en denk ik dat ik ook kan werken maar kan iemand mij vertellen of mijn vriend kans heeft om curacao binnen te komen en of hij ook kan werken? Hij is een erg goede kok en heeft daar ook veel ervaring in alleen geen officiele opleiding. Maar hij is wel iemand die alles aanpakt om te kunnen werken. Wie kan mij helpen.

RE: peruaan naar curacao IP:200.26.220.203 x
ASINA 8/1/2007-8:20:58 PM
Volgens mij kan het absoluut niet hooguit als illegaal en je bent niet eens getrouwd. Zie het maar hetzelfde als dat je in Nederland woont en je de ellenlange weg moet volgen om voor hem een permanente verblijfsvergunning te krijgen. Zelfs als jij alleen naar Curaçao zou komen, zou je aan bepaalde voorwaarden moeten voldoen en ook hier kan je niet van de wind leven dus je zal wel een baan moeten hebben etc. etc. Je hebt een jarenlange en stressvolle periode te gaan, waarbij je heel veel geduld moet hebben en succes is niet bij voorbaat verzekerd.

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.