Curacao Forum

Curacao Forum oude van der valkhotel

oude van der valkhotel IP: x
petra 1/13/2007-6:05:42 AM

Het oude van der vlkahotel is overgenomen door andere,
en schijnt verbouwd te worden,
wie weet hoe de situatie op dit moment in het hotel is??
Is het nog te doen om daar te logeren??

RE: oude van der valkhotel IP: x
Ed 1/13/2007-7:31:54 AM
Anders dan een wisseling van eigenaar zijn er voor de gasten geen bijzendere veranderingen gaande. Je kunt er zeker logeren!

Theo 1/13/2007-8:13:08 AM
Wij zijn er in maart, lijkt ons een prima hotel. Goede recensies gelezen en het ligt lekker centraal. Als er een nieuwe eigenaar komt zal het normaal gesproken alleen maar verbeteren!

ruth 1/13/2007-10:11:46 AM
Ik heb een vraagje.Heb gelezen op een site?dat het oude van de valk
hotel ook appartementen verhuurd.Weet iemand hier iets van.Ik hoor dit graag want wil ook in juli daar logeren als er appartementen te huur zijn.

Ruth

Arlette 1/13/2007-10:18:14 AM
Het schijnt er wel wat anders te zijn. Verhaal gehoord van mensen die er 2 weken geweest zijn, zij hebben 14 dagen op hetzelfde laken moeten slapen.

Theo 1/13/2007-1:18:24 PM
Arlette, dat is dan ook een kwestie van je mond opentrekken! Overigens kan ik me dit niet voorstellen in een hotel.

Isa 1/13/2007-3:43:17 PM
Hallo allemaal,

Lees even op www.vakantiereiswijzer.nl voor echte ervaringen. De apartementen zijn voorlopig nog niet klaar, want de bouw heeft fikse vertraging opgelopen. Hopelijk gaat de nieuwe eigenaar snel aan de slag en kunnen jullie mooi en schoon slapen!

Groetjes,

Isa
www.de-plantage.com

Ed 1/13/2007-5:54:53 PM
Ben een vaste gast van het hotel en heb dit nog nooit meegemaakt. Kan het me overigens ook niet voorstellen. Vind het sterk dat men 14 dagen op vieze lakens heeft geslapen zonder daar ook maar iets van te zeggen.

Theo 1/14/2007-8:00:08 AM
Ed, neem aan dat jij dus goede ervaring hebt?
Ach er zijn altijd mensen die wat te klagen hebben, hoe goed het ook is. Vooral Nederlanders zijn daar erg goed in.

petra 1/14/2007-8:08:41 AM

ik heb er in 2003 gelogeerd en heb het er prima naar mijn zin gehad,
nu ga ik dus ook weer in februari,
en het ligt ook aan jezelf , met wat je er van vindt,
trouwens je zit toch niet heel de dag in het hotel.

Ed 1/14/2007-8:10:35 AM
Het is geen 5 sterrenhotel (lijkt me ook niet realistisch voor die prijzen) maar je kunt er prima verblijven.

Theo 1/14/2007-9:29:12 AM
Ik moet bekennen dat wij ook zochten op prijs en dit als een van de goedkoopste eruit kwam. Zoals Petra al zegt ben je toch de hele dag op pad, dus waarom zou je een duur hotel nemen. Op curacao is zoveel te beleven dat je geen luxe resort nodig hebt, zonde als je daar de hele dag blijft hangen! Huur voor dat geld een auto en je hebt veel meer plezier ;-). Natuurlijk moet het verder netjes en goed zijn, geen uitgeleefd hotel.

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.