Wij net fit gepensioneerd echtpaar zoeken een oppashuis op curacao,ik heb een jaar van mijn diensttijd doorgebracht bij de mariniers op curacao
zijn 1 x teruggeweest(vdvalk plaza)willen nog een keer dit eiland bezoeken .
Ik ben een ervaren hobby klusser ,wil 1/3 van mijn oppastijd kluswerk verrichten , o.a. sauzen behangen schilderen tuinonderhoud verzorg met liefde eventueel aanwezige dieren,dit met gesloten beurs , ben wel bereid gebruikte energie en water te voldoen ,gebruik van een aanwezige auto zou welkom zijn .het liefst in de maanden april t/m juni
en sept okt nov 2010.Wie durft het met ons aan ?wij zullen u niet teleurstellen ,en uw woning spic en span achterlaten .Reageer.
We zijn opzoek naar een oppas huis voor de maand(en) Juli en of Augustus 2010! Wij wonen nu in het middenoosten en zijn zelf van de eiland en willen graag deze zommer naar Curacao komen voor 2 maanden en daarom opzoek naar een oppas huis. Wie o wie kan ons hiermee helpen. Ik hoor het graag. Thanks alvast Fiorella Maldonado Garcia mijn email fjorela@hotmail.com
Hallo,
We zijn opzoek naar een oppas huis voor de maand December 2010! Wij zelf komen van het eiland en willen graag onze kerstvakantie op Curacao vieren (voor ongeveer 3 weken)
Wij zijn bereid de gebruikte energie en water te voldoen, gebruik van een aanwezige auto zou welkom zijn.
Wie o wie kan ons hiermee helpen?
Graag ik hoor het. Alvast bedankt,
Christine
email cateyez@hotmail.com
Voor de periode 25 Juli 2010 t/m 15 Oktober2010 kom in naar Curaçao om op een basisschool te werken. Daarom zoek ik voor deze periode een OPPAS HUIS. Heeft u voor deze periode (of een gedeelte hiervan) iemand nodig,laat het mij dan weten.
anoukk1982@hotmail.com