Hallo,even voorstellen: mijn naam is Jan en ben de scheepskok van de Taklift4 een drijvende kraan (wij noemen dat een bok). Begin Januari komen wij naar Willemstad om daar in droogdok te gaan. Waar zijn we naar op zoek? Een groothandel of scheepshandelaar die ons typisch ``Hollandse`` producten kan leveren en dan met name producten van conimex,kroketten, fricandellen, bamihapjes en nog veel meer van die vette troep. (Appelmoes niet want dat zal van der Valk wel allemaal opgekocht hebben) Wie o wie kan ons daarover informeren want we zijn ten einde raad en missen ons dagelijkse portie cholestorol. Alvast bedankt voor de moeite met vr groeten Jan de gifmenger.(Zo word ik door mijn collega`s aan boord regelmatig genoemd).
RE: op zoek naar een groothandel of scheepshandelaar
Alle produkten die je opnoemt zijn in ruime mate beschikbaar in elke grote supermarkt, maar of er ook groothandelaren zijn, die deze producten leveren is mij niet bekend. Ongetwijfeld zal je agent in Willemstad wel een handelaar kunnen verzorgen, maar je kan ook even naar Cost-U-Less op de Jan Noorduijnweg, want die leveren ook in grootverpakking.
ach weer terug op cur waar gaan julie liggen in het dok of bij boka san michiel
wat betreft je vraag denk ik dat je gewoon met het kantoor aldaar contact opnemen
waar komen julie nu vandaan ??
als julie nog familie over laten komen heb ik wel een adres voor je voor een apartement of studio (kind vriendelijk)
mijn e mail adres is tobias74@msn.com
Wel na een jaar op Curacao gelegen te hebben zou ik zeggen huur een auto en ga naar een supermarkt, welke je maar wilt hebben want alles is gewon te koop, hou well rekening met het feit dat alles van Maimi komt en gewoonlik Vrijdag geleverd word zo gudurende de week zal er niet zoveel besvhikbaar zijn rn speciaal als het weer slecht is of de boot laat aankomt!
Ik heb de naam EWT al eerder gezien, maar toch doe ik je het telefoonnummer van de ze (nedelandse) groothandelaar in alles, zij hebben zelfs een verse productie slagerij, waar je ook van alles kunt bestellen en krijgen (eigengemaakte rookworstbv.) Ik ben zelf manager van die slagerij. Wij leveren zelfs de boten van de Tyco.
Het telefoonnummer van EWT op de Bombardiersweg # 1 te Amerikanekamp (Rio Canario) is 05999-7372222