mijn vriend is onlangs verhuisd naar curacao om te werken als chef in de keuken van mambo beach. ik wil er ook graag naartoe, maar zou graag iets in de muziek / entertainmentbranche willen doen. werk zelf nu 3 jaar als pers promoter en regel interviews en reviews in NL voor o.a ferry corsten, k-liber, opgezwolle en heb dus best een leuke cv... weet iemand of er op curacao ook zo`n branche bestaat voor festivals, platenmaatschappijen in die richting?
Hoi, vraag eens by dolfyn fm, kura hulanda lodge of jaques visser van tros paradise good luck en als je eens een rondlei-ding door het christoffelpark wil of een fiets wil huren, bel 6715326. Groetjes !
Alvast heel erg bedankt.
ik had al naar dolfijn.fm gemailed, maar nu ook naar Tros Paradise...
Als iemand nog meer weet: graag! ik ga er sowieso 28 juli heen voor een sollicitatie vakantie en mijn vriend op te zoeken, maar ik wil gewoon alvast wat lijntjes uitgooien :)
Oja Radio Hoyer 2 proberen ik heb ook nog iemand ontmoet tydens het wandelen waarvan haar vriend voor klm een film over Curacao maakt, vis morgen wel even voor meer info, Groetjes!
dank je!
ik ga er 28 juli dus heen. heb kura hulanda en radio hoyer ook wel een mail gestuurd, maar tot nu toe nog van niemand antwoord (ook niet van dolfijn.fm en tros). ik denk dat het beste is om er gewoon langs te gaan, maar enige reactie zou wel prettig zijn.
dank-dank-dank allemaal!