|
|
Curacao Forum middelbaar onderwijs
| middelbaar onderwijs |
IP: x |
| juutje |
8/28/2006-2:04:07 PM |
hallo mensen
wat is op curacao een goede Nederlandse middelbare school?
Die niet zo duur zijn als het Vespucci college schrok me rot van die prijzen. ( zo`n 7000 euro per jaar :( Wie o wie weet wat ....
|
| RE: middelbaar onderwijs |
| Mark |
9/20/2006-4:36:07 PM |
Ik loop stage op het Vespucci en het is een hele goede school. Het is trouwens geen euro maar gulden. Dus dat is wel een redelijk bedrag toch?
|
| Mark |
9/20/2006-4:40:11 PM |
Ik bedoel dat je 7000 euro kunt zien over de 3 jaar school op het Vespucci. Dat komt wel overeen met de meeste van de scholen hier.
Vespucci is de hoogst aangeschreven middelbare school, van Curaçao, en is een van de betere op de Antillen...
|
| juutje |
9/22/2006-10:20:26 AM |
hoi mark e.a
het kost 14.000 naf dus ong 7000 euro. maar is dat nou per jaar??
Want op hun site staat 1 T/M 3 onderbouw plus boekengeld. dus is die 14.000 naf over 3 jaar verdeeld dan? dan valt het wel mee, maar dat kan ik er niet uithalen. weet jij het misschien?
|
IP:82.92.152.140 x |
| thessa |
3/18/2008-9:03:02 AM |
hoi iedereen!
ik doe mijn werkstuk over curaçao
als iemand mij wat info wil mailen over scholen op curaçao, of een site waar ik info kan vinden, hoor ik dat graag.
Alvast bedankt.
Groetjes een meisje uit nederland dat haar werkstuk over curaçao doet.
|
IP:200.26.194.19 x |
| ASINA |
3/23/2008-8:48:00 PM |
Scholen Sint Maarten zoeken leerkrachten (vacature)
PHILIPSBURG - De Stichting tot bevordering van het Voortgezet Onderwijs op de Bovenwindse Eilanden te Sint Maarten zoekt met ingang van 1 augustus 2007 enthousiaste docenten voor het Milton Peters College en de Sundialschool, die voortgezet onderwijs verzorgen van vsbo (vmbo) tot en met vwo (gezamenlijk ong. 1500 leerlingen).
Bent U, of kent U iemand, die geïnteresseerd is in één van de onderstaande functies, vraag dan per e-mail onze uitvoerige informatiebrochure en een sollicitatieformulier aan.
Nederlands 1e en 2e graads, Engels 1e en 2e graads, Frans 1e graads, Spaans 2e graads, Biologie 2e graads, Verzorging 2e graads, Techniek 2e graads, Economie en Administratie 2e graads, Economie en Management & Organisatie 1e graads, Aardrijkskunde 1e graads, Aardrijkskunde en Mens & Maatschappij 2e graads, Geschiedenis en Mens & Maatschappij 2e graads, Wiskunde 2e graads, Culturele Artistieke Vorming en Drama 1e en 2e graads, Algemene Sociale Wetenschap en Geschiedenis 1e graads.
Het betreft in alle gevallen een volledige weektaak. Het heeft alleen zin om te reageren indien u in het bezit bent van de juiste bevoegdheid.
UW PROFIEL: Naast vakmanschap verwachten wij van u een open blik naar een multiculturele samenleving, flexibiliteit, gedrevenheid, humor, relativeringsvermogen en een goede beheersing van de Engelse taal.
WIJ BIEDEN U: Een driejarig contract; een salaris, gebaseerd op Antilliaanse salarisschalen, in overeenstemming met uw bevoegdheid en leeftijd; een duurtetoeslag van 16,3 % op uw salaris; vrije overtocht bij uitzending zowel als bij repatriëring; vrij vervoer van huisraad; een bijdrage voor inrichtingskosten; opname in de ziektekostenverzekering (waarbij 90% van de ziektekosten vergoed wordt) en in het APNA pensioenfonds.
SOLLICITATIEPROCEDURE: U stuurt een ingevuld sollicitatieformulier, inclusief motivatie, vóór 16 februari a.s. per e-mail of fax, gericht aan de bestuursmanager, drs. J.R.H. Rogers. Sollicitatiegesprekken worden gevoerd, tussen maart en april. De beslissing over een mogelijke aanstelling volgt indien mogelijk vóór 7 april. Nadere inlichtingen kunt u krijgen bij mevr.P. Mahabiersing, personeelszaken, bij voorkeur per e-mail. Adresgegevens Tel: 00599 54 23427 / 23190, Fax: 00599 54 22329, E-mail: svobe@sintmaarten.net
In het kader van het beleid van de Antilliaanse overheid, dat gericht is op de versterking van het eigen kader, wordt Antillianen met nadruk verzocht te solliciteren.(bron SVOBE/Antillenhuis)
|
<Terug naar Overzicht>
|