ik heb gezien dat medicijnen , als ze al worden betaald door een antiliaanse verzekeraar erg duur zijn.Dus moet ik zelf dure medicijnen kopen op korsow(en zelf betalen!), of een torenhoge verzekeringspremie betalen.
Weet iemand hoe je goekoop medicijnen kunt invoeren??
het zouden parkinson medicijnen moeten worden,
ik ben spontaan affekickt van de migrainepillen
mijn eigen merk was er helemaal niet dacht dan neem ik wat ik vroeger had dacht neem een voorraadje pfffff 4100 gld, maar niet gedaan
terwijl een doosje slaappillen ruim 3 gulden is
ja wij schrokken ons ook dood van de premie van de week binnen gekregen iets van 500 euro een wereldverzekering
de baas laten betalen
maar wel heel vervelend voor jou dan
weet je dan al zeker dat die medicatie van jou hier zo duur is ??
ik moet alles voorschieten eerst
maar ben wel blij dat ik die medicijnen niet meer slik, moest er toch vanaf
wij hebben het geluk dat alles door de baas word betaald echt super de luxe hoor
maarja hij wilde dat mijn man hier heen ging hahaha
als ik moet informeren voor je moet je het maar zeggen hoor
mail me maar
olga@vredendaal.net
ik ben 33, en zeg maar vervroegd met pensioen(wao).................vanwege mn parkinson(dus geen werkgever)k`heb reeds de starosa apotheek geraadpleegd, maar tot mijn verbazing word bij import v.d. medicijnen er 100 % op de prijs gegooid.
pillen die hier per potje (84 stuks) 50 euro kosten, kosten op korsow 240 naf, en de andere pil die ik heb, het zelfde laken een pak!
vandaar dat ik op een of andere creative manier probeer een oplossing te zoeken.......maar dat valt niet echt mee........
k`heb ook al geeinformeerd bij de ziektekostenverzekeraars op korsow, die zeggen dat ik bestaande dingen (in ditgeval parkinson medicijnen) zelf moet betalen,terwijl die apotheek zegt:de medicatie word wel vergoed doorde verzekeraar op korsow.
k`heb de desbetreffende apotheek gevraagd om een dergelijke verzekeraar voor me op te zoeken.......maar heb noggeen bericht van deze vernomen.
pffffff ik wil (moet!) voor het weer/klimaat naar curacao......ik moet daar toch komen.
jou reactie dat je gestopt bent met de medicatie vind ik echt heel erg goed...........mn gedachten waren precies hetzelfde...........kan ik met de helft van de medicatie toe??(vanwege het voor mij uitermate geschikte klimaat)want door de warmte ben ik minder stijf.gelukkig tril ik niet, ik sport(bodybuilding), en vecht iedere dag tegen die parkinson.
dus ja komt tijd komt raad.....een alles dekkende verzekeraar op korsow is gewoon het beste.......mn zoektocht gaat verders.........heeft u of iemand anders een tip over een alles dekkende verzekeraar op korsow, zou ik daar erg gelukkig mee zijn.!
k`hoop dat je het goed hebt op korsow daar, en veel succes.(overigens in welke sector werkt u daar?)