Curacao Forum

Curacao Forum logeren bij lokale bevollking?

logeren bij lokale bevollking? IP: x
yves 5/18/2006-1:28:33 PM
Hoi, zou t me in veel problemen kunnen brengen als k in een gewone wijk verblijf in willemstad? Ik ben r nog nooit geweest dus k kan r me niks van voorstellen hoe t ginder r aan toegaat!!

RE: logeren bij lokale bevollking? IP: x
Len 5/18/2006-5:34:17 PM
wat bedoel je precies? Niet in een hotel maar in een appartement of resort of zoiets?

yves 5/19/2006-2:52:01 PM
K heb iemand leren kennen via internet. De bedoeling was gewoon om wat in engels te communiceren en het zo wat bij te schaven! We communiceren nu al enkele maanden via msn en zo kwam t nu onlangs tersprake dat die eilanden vrij duur zijn om op verlof te gaan. Waarop ik uitgenodigt werd om daar te logeren ik moet enkel mijn vliegtuigticket bekostigen zodat t voormij heel haalbaar geworden is. Ik vond het eigenlijk zowat riskant omdat ik ze enkel kan via msn! Maar langs den andere kant communiceer ik r al een tijdje mee en zie k r eigenlijk geen slechte bedoelingen bij. En daardoor vroeg k mij af hoe t daar zit met de gastvrijheid. En t zou ook een uitzonderlijke kans zijn om curacao te leren kennen.

yves 5/19/2006-3:20:07 PM
Nog één vraagsken ``Hay sua`` weet iemand wat t wilt zeggen!?

Ronald 5/19/2006-4:44:56 PM
`Hey Sua` is vrij vertaald zoiets als `Hey Gozer` of `Hey maatje`. Sua betekent trouwens letterlijk `zwager`.

Trouwens, waar wonen de mensen waar je gaat logeren? Wat weet je van de woonsituatie van deze mensen?

Len 5/20/2006-1:56:14 PM
Ik denk dat het met de gastvrijheid dus wel goed zit, anders wordt je niet uitgenodigd. Maar zelf zou ik meer van af willen weten voor ik erop in ga. En het leven hier hoeft niet duur te zijn hoor, je kan echt wel in een appartementje zitten en je kan het daarna zo duur of goedkoop maken als je wil. Ik zou zelf niet zomaar bij iemand logeren hier, juist omdat de meesten het hier niet ruim hebben en water en elektra schrikbarend duur is.
Ik heb ergens een link geplaatst hier met goedkope appartementen, ga daar eens kijken en heb dan een leuke vakantie hier met die kennis (ieder alles op eigen kosten...()

ruud 5/21/2006-4:55:11 PM
Dag Yves,

Ik ben verschillende keren op de antillen geweest, en de laatste keer heb ik bij hele aardige mensen in een kamer gezeten. Het is me enorm goed bevallen, en de mensen zijn enorm gastvrij. Ik heb er een hele leuke tijd gehad, heb verschillende stranden bezocht met de hele familie, en avonden zitten kletsen over de cultuurverschillen. Ik zoou het je echt aanraden, om een breder beeld te krijgen over de dingen in de wereld, want dat lukt je niet in een hotel.
Een heel betrouwbaar adres is elvin_leito@hotmail.com Ze hebbn een paar kamers beschikbaar aan huis, Maar hele lieve mensen met een gouden hart.

DOEN DUS!

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.