|
|
Curacao Forum lions dive of marriott
| lions dive of marriott |
IP: x |
| toerist |
3/6/2005-5:48:19 AM |
Welk hotel is mooier, beter, leuker.
|
| RE: lions dive of marriott |
| toeriste |
3/7/2005-3:02:59 PM |
Heeft niemand tips of advies? Het ene schijnt luxer te zijn, het andere gezelliger. Kiezen is erg moeilijk dus vroeg ik me af of er iemand vanuit ervaring kan adviseren?
|
| webmaster |
3/7/2005-4:15:59 PM |
Hoi Toerist,<BR>
<BR>
Het is erg moeilijk om deze 2 hotels met elkaar te vergelijken. Het Marriott is inderdaad veel luxer als het LionsDive en is meer gericht op Amerikaanse toeristen en zakenmensen. De hotels liggen allebei aan het strand, echter het strand van het Marriott is alleen voor bezoekers van het hotel.<BR>
Het heeft dus eigenlijk een beetje te maken met wat je tijdens je vakantie wil doen? En wat voor persoon je bent c.q. of je luxe belangrijk vindt of dat je je kamer en hotel eigenlijk gebruikt als uitvalsbasis of 14 dagen vermaakt wil worden in je hotel.<BR>
Groetjes,<BR><BR>De webmaster
|
| toeriste |
3/8/2005-7:15:45 AM |
Bedankt voor uw reactie! Ik ga samen met mijn vriend voor het eerst naar curacao. We willen een beetje een combinatie van uitrusten, duiken, en het land bekijken. We zijn allebei midden twintig en houden van luxe en comfort maar ook van activiteiten (niet in de zin van disco`s e.d. maar meer in de zin van outdooractiviteiten). Luxe zul je denk ik dan inderdaad eerder in het Marriott vinden, maar ik weet niet in hoeverre het ook rustig en sfeervol is. We hebben op verschillende forums nogal uiteenlopende reacties gelezen van vnl. amerikanen die in het Marriott geweest zijn. De ene vindt het een paradijs, de ander vindt het het tegenovergestelde met dringen om een plekje op het strand, slecht eten en zegt dat het kopen van een drankje en een hapje in het Marriott enorm prijzig is.
Naar we gehoord hebben via het reisbureau hoeven we het niet door het prijsverschil te laten bepalen want dat verschil is niet heel erg groot. Heeft u misschien enig idee of het Lions Dive, ookal is het minder luxe, wel kwalitatief goed en schoon is met goede service? Ook heb ik gelezen dat ze bij het Lions Dive aan het uitbreiden zijn. Ik weet niet in hoeverre je daar last van ondervindt tijdens een verblijf. We zijn overigens van plan om eind september / begin oktober naar het eiland te komen.
Bij voorbaat hartelijk dank voor uw reactie!
|
| webmaster |
3/8/2005-11:29:53 AM |
Hoi Toeriste,
Natuurlijk is het Lions Dive ook een goed hotel, het is alleen niet met marmer bekleed en heeft geen fonteinen en watervalletjes in de tuin.
Volgens mij zou de verbouwing in september al klaar moeten zijn en ligt het eigenlijk min of meer naast het huidige hotel.
Tip: Kijk even op <a href=`http://www.willemstad.net/Expedia+aanbiedingen+Curacao+Hotels.1032.htm` target=`_blank`>Expedia</a> daar kun je vaak goede aanbiedingen vinden voor hotels op Curacao.
Groetjes,
De webmaster
|
| Corné |
3/9/2005-6:39:23 PM |
Ik heb gekozen voor Lions Dive, na verschillende zeer goede reactie,s van mensen die er pas geweest zijn, je mag ook gratis in en uit naar het Sea Aquarium en Mambo Beach(heel gezellig volgens internet )ligt ernaast. Ik ga over 4 weken, ik kan je eventueel na terugkomst wel vertellen hoe het was groetjes.
|
| toeriste |
3/10/2005-6:25:38 AM |
Leuk Corné, ik hou me aanbevolen. Wij hebben inmiddels ook voor het Lions Dive gekozen. Marriott is misschien toch iets te veel gericht op oude, rijke Amerikanen? Een hele fijne vakantie alvast!
|
| Sjors |
3/21/2005-12:29:31 PM |
MARRIOT!!!!
|
| Rogier en Ellen |
3/29/2005-4:35:39 PM |
Lions Dive, zeker doen. We zijn net terug van 10 dagen Curacao en Lions Dive was perfect voor lekkere `mix vakantie` met uitrusten, duiken en stappen.
Sfeer is erg vriendelijk en relaxed, de aangesloten duikschool (Ocean Encounters) is prima.
Breezes en Marriot (verderop) zijn verschrikkelijke toeristenbunkers. Als je toch voor meer luxe kiest, ga dan naar Floris Suite.
|
| toeriste |
3/31/2005-10:09:39 AM |
We hebben nu ook geboekt voor het Lions dive en hebben er ontzettend veel zin in. HElaas nog even wachten want we gaan pas eind september. Maar ja, in ieder geval iets heerlijks in het vooruitzicht. Vooraf gaan we in Nederland duiklessen nemen, dus ook dat komt helemaal goed.
Bedankt voor al jullie reacties in ieder geval!
|
| Arjun |
4/21/2005-5:23:49 PM |
Goede keus! Lions dive is echt iets voor een jong stel. Het is een eco-hotel en is daarom volledig op de wind gebouwd. Verder is het versierd met tropische planten en vlakbij het strand, het sea-aquarium (wat enorm aan te raden is, ik heb er zelf gewerkt) en naast mambo-beach wat toch de grootste uitgaansgelegenheid is `s avonds.
Wat zeker ook leuk is. Iets verderop heb je een soort trailer-restaurant `Anchies` genaamd. Hier kun je uitstekende Curacaose seafood-gerechten vinden zoals red snapper en kreeft en dat terwijl je geniet van de openlucht. Vraag ernaar bij de receptie en zorg dat je vroeg gaat, want het stroomt snel vol! Echt een aanrader!!!
Bon apetit :)
|
| toeriste |
4/22/2005-6:15:59 AM |
Ik had niet verwacht dat ik zo veel leuke reacties zou krijgen op mijn vraag. Leuk, bedankt iedereen! Die tip van het Anchies restaurant ga ik ook zeker onthouden, kan nou al niet wachten op onze vakantie! Zijn er nog andere bezienswaardigheden of activiteiten op het eiland die iemand aan kan bevelen? Leuk om je er alvast op te verheugen!
|
| Corné |
4/23/2005-6:18:55 PM |
ik ben net teruggekomen van Lion,s Dive en het was in een woord SUPER, houd echter wel rekening met bouwoverlast, want het hotel breid uit met 40 kamers en deze zijn in December pas klaar!Mocht je nog vragen hebben over Lion,s Dive of Curacao stel ze gerust!
|
| toeriste |
4/27/2005-6:13:35 AM |
HOi Corne,
in hoeverre heb je daaroverlast van dan, van dat bouwen?
|
| Adrienne |
4/28/2005-4:30:16 AM |
Dat valt reuze mee, ik ben er met kerst geweest, en toen waren ze daar midden in de bouwperiode. Ik heb er persoonlijk geen last van ondervonden. Als je op het strand zit hoor je af en toen een hamertje of een schroefje maar ik denk dat je meer last hebt van je buren in Nederland die een schilderijtje aan de muur spijkeren dan van die hele verbouwing daar. Het oogt niet zo mooi, maar verder heb ik er qua geluid geen last van gehad.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt?
Wanneer ga je trouwens?
|
| Corné |
4/30/2005-6:15:56 PM |
van 7 tot 5 uur behoorlijk lawaai, beton storten, veel boren en timmeren(ook op zaterdag). Ze zijn in Januari begonnen en hadden nu bijna hoogste punt bereikt, daarna gaan ze afwerken, wat tot half december duurt, dan gaat het open. Je kan ook de pech hebben dat je kamer gelijk aan de bouwwerkzaamheden grenst.(de nieuwbouw wordt er tegenaan ``geplakt`` het was dus niet rustig op het strand, maar verder had je er niet echt last van!
|
<Terug naar Overzicht>
|