Curacao Forum

Curacao Forum kinderfeestje

kinderfeestje IP: x
Astrid 11/26/2006-9:06:37 AM
Wie heeft er een leuk idee voor een kinderfeestje voor een jongetje dat 8 jaar wordt?

RE: kinderfeestje IP: x
Esther 11/26/2006-10:27:28 AM
Wat ik veel om me heen zie (in NL) zijn ouders die hele piratenfestijnen organiseren of met het hele spul naar een pretpark gaan. Heel duur en lang niet altijd leuk omdat de jarige niet meer in het middelpunt staat.
Wat jongens van die leeftijd volgens mij erg leuk vinden is een spannende speurtocht. Dus ergens een schat verstoppen, schatkaarten en aanwijzingen maken, enz. Zoiets een idee?

Brenda 11/26/2006-10:37:56 AM
i am living in holland i can speak dutch but my writing is crap hahhah

i just had a pirate party for my 4 year old which was fantastic.

the woman made swords from MDF wood and the kids had to paint them and when dry stick jewels on
the party had all pirate flags schatkist all the normal pirate things and most kids dressed up as pirates

she also painted their faces if they wanted that and at the end they got a bag of pirate sweets kaptein koek money sweet jellies

if u are in curacao i would say make a map that they have to find the treasure .

hope this helps

astrid 11/26/2006-7:13:24 PM
Dank u.
In Nederland bedacht ik hele gave thuisfeestjes voor (max. tien kinderen), maar hier komen zoveel kinderen op een feestje. Wel twintig, dus het wordt een beetje heet onder mijn voeten.
Groetjes

Esther 11/27/2006-4:27:56 AM
20??? Dat belooft nog wat... Een van onze kinderen is jarig in de periode dat we op Curacao zitten ;)

astrid 11/27/2006-10:32:24 AM
ja joh, je weet niet wat je meemaakt. De hele klas komt sowieso, plus vriendjes uit andere klassen en er komen ook nog eens broertjes, zusjes en ouders mee die er gezellig bij gaan zitten.
Ik heb al zoveel feestjes meegemaakt ondetussen, allemaal met heel veel hapjes en drankjes, dj erbij, popcornmachine gehuurd, van die opblaasbare glijbanen erbij... Drie giga-taarten en een zak met cadeautjes mee naar huis waarvan je denkt: dit is meer dan het cadeau dat we gegeven hebben.

Ja, en nu wordt mijn zoontje jarig en begin ik `m te knjpen. Hij wil het liefste thuis een poolparty en een speurtocht naar het vervallen landhuis hier in de buurt.
En ik denk alleen maar: HELP!!!!
Dus ik hoopte hier leuke uit-ideetjes te krijgen.

carola 11/27/2006-4:02:46 PM
hai Astrid

Ik heb nog niet eerder de hele klas uitgenodigd hoor. Mijn dochtertje heeft niet met iedereen uit de klas een band. En het valt mij op dat er steeds meer kleinere feestjes worden gegeven, met echt alleen de kinderen waar ze wat mee hebben.
Enneh....een speurtocht doet het altijd goed. Het is even wat werk maar de kinderen vinden het echt leuk.
Gooi er een thema tegenaan enhou alles in die sfeer....gaat dan best wel goedkomen denk ik.
Je hebt hier natuurlijk ook het verkeerspark...ben er zelf niet zo weg van maar er zijn ouders die vinden het ideaal.
Suc6 ermee. gr. Carola

Len 11/27/2006-8:37:52 PM
The Movies, verkeerspark, bowlen, kinderboerderij, koken (duur)...

mogelijkheden genoeg, maar ook ik hik er tegen aan en de verjaardagen komen in de buurt hahaha

Astrid 11/28/2006-8:12:01 AM
En waar kan je eigenlijk het beste zo`n enorme taart kopen?

Len 11/29/2006-11:35:29 AM
http://www.q-tal.com/

voor ideeen en info (Saliña)

RE: kinderfeestje IP:77.161.142.111 x
Leon 6/12/2007-2:00:33 PM
Voor ideeën moet je eens gaankijken op:
www.kidspartyadventure.nl

Leuke site met regelmatig nieuwe ideeën om zelf te organiseren.

RE: kinderfeestje IP:190.2.147.100 x
jan 7/27/2007-3:43:36 PM
op de kinderboerderij van parke tropical kun je heel leuk een kinderfeestje geven.
de kinderen kunnen met de dieren spelen, aaien en voeren.
je kunt er gewoon heen gaan voor informatie.

RE: kinderfeestje IP:190.2.147.100 x
jan 7/27/2007-3:44:53 PM
en een enorme taart koop je bij centrum supermarkt.

RE: kinderfeestje IP:190.2.165.93 x
Kiara 10/17/2007-4:39:12 PM
Hallo ik heb een vraag ik word 13 over anderhalve week en ik heb geen idee wat ik kan gaan doen. heb jij misschien?

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.