Curacao Forum

Curacao Forum kapster en nagelstyliste

kapster en nagelstyliste IP: x
kelly 8/22/2006-9:56:18 AM
ik ga in september naar curacao verhuizen,ik ben kapster en nagelstyliste.kan iemand mij vertellen of er een kappersgroothandel zit en een groothandel voor nagelproducten.

groetjes kelly

RE: kapster en nagelstyliste IP: x
ilse 8/26/2006-7:03:51 AM
Hi Kelly,

wanneer ga je naar Curacao? Mijn nagels zijn weer toe aan een opknapbeurt.. Kun je gelijk vertellen hoeveel gelnagels kosten (als je dat doet tenminste)?

groetjes Ilse

olga 8/26/2006-9:04:01 AM
nou het stikt hier van de vrouwen met super lange nagels dus lijkt me wel , echt achterlijk lang snap niet dat ze er mee functioneren hahaha

kelly 8/28/2006-7:40:21 AM
hey ilse
ik kom 16 september naar curacao,en dan is het wachten op de container met onze spullen.ik ben wel van plan om daar verder te gaan met nagels zetten.maar weet nog niet precies wanneer ik dat weer gaat doen.
eerst ff chillen op de antillen.

groetjes kelly

Andre 11/10/2006-3:23:49 PM
Zoek nog een goede kapster! Woon ook op Curacao. Ben je al begonnen of wil het niet echt lukken?

groetjess Andre

Anneke maduro 11/10/2006-9:26:17 PM
Hi Andre, er komt een meisje bij mij wonen, kapster van beroep, heeft nog niets op dit moment. |Heb jij nog mensen nodig en waar zit jij?
groetjes Anneke

Andre 11/12/2006-3:58:38 AM
Heeey anneke, Ik bedoel om te knippen niet voor werk, hihi! Maar als ze er is dan mag ze altijd eens langs komen!

Groetjes Andre

Anneke 11/12/2006-9:28:35 AM
Hahahahah Oeps...kleine misunderstanding:-))

Andre 11/12/2006-12:51:56 PM
Maakt niet uit hoor kan gebeuren! Wat doe jij op het eiland? groetjes Andre

RE: kapster en nagelstyliste IP:82.168.9.118 x
LonnY 8/25/2007-7:16:47 AM
Hoi Kelly,

Met jou beroep zit je op Curacao pefect. Er zijn inderdaad veel vrouwen met die elke 3 weken hun nagels doen en elke week een bezoekje brengen bij de kapper. Nagel en haar spullen vind je genoeg. Beter zelfs als in nederland.
Succes Gr.

Importeur Charisma Nail Innovations IP:212.19.219.202 x
Kim 2/11/2008-3:04:45 PM
Beste Allemaal,

Wij zijn de importeur van Charisma Nail Innovations voor Europa, het Midden Oosten, Africa en Rusland. Op dit moment zijn we op zoek naar distributeurs in ons gebied en natuurlijk ook in Curacao. Mocht iemand een groothandel in nagelstyling, beauty of andere aanverwante producten hebben of hiermee willen beginnen en heb je interesse in deze lijn, dan vernemen wij dit graag.

Meer informatie over de mogelijkheden en de lijn is te vinden op www.charismanailinnovations.eu Tevens kan er altijd contact op worden genomen via dit e-mail adres of zakelijk info@charismanailinnovations.eu

Groetjes Kim

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.