|
|
Curacao Forum invasie vliegende mieren
| invasie vliegende mieren |
IP: x |
| olga |
10/16/2006-9:20:06 PM |
jeetje wat is het heet afgelopen dagen niet normaal meer, vanavond opeens ik weet niet hoeveel vliegende mieren rond de lamp ,snel alles maarv uit gedaan en gespoten zaten joekels tussen zeg
ze zeggen dat sept heet is ,nou okt kan er ook wat van , zaterdag ook voor het eerst door rivieren gereden naar hato, ow nee het waren wegen pfffffff doodeng zeg nog diep ook, tja dat zal moeten wennen sommige auto`s stonden stil van al dat water, best gevaarlijk rijden hoor, gelijk allemaal rotzooi op de weg , nee de afwatering is niet toppie hier, gelukkig een goeie auto onder mijn kont,met hoge wielen, je verzoop zowat
kom ik bijna bij hato zie ik een vliegtuig vliegen nou ja pas 3 uur klm komt toch pas over half 4 ???
ik dacht echt ff dat ik ze zag vliegen
ben maar ff langs de weg gaan kijken zie je de landing nog duidelijk ook
altijd een machtig gezicht, jammer dat de mensen nu door de slurf gaan en niet meer onder je door lopen, was altijd zo gaaf gr uit een zeer heet curacao
|
| RE: invasie vliegende mieren |
| olga |
10/17/2006-11:14:19 PM |
pfff gelukkig doet eindelijk de stroom het weer wat een ellende zonder zeg ,vooral met die hitte
|
| shania |
10/18/2006-2:41:14 AM |
hallo Olga, goh kun je niet een soort dagboek bij gaan houden, wat iedereen kan lezen? ik vind het persoonlijk erg leuk om te horen hioe jij daar je dagen doorbrengt in Curacao, het is daar zon ander wereldje dan in Nederland. Wij beginnen hier alweer een beetje te bibberen, ondanks dat we hier een prachtige nazomer hebben...vandaag 12 a 13 graden.
vliegende mieren hebben we geen last van, maar het wordt herfst en je ziet smorgens weer overal spinnen. Ik als superkoukleum, kan dan ondanks die wateroverlast bij jou toch wel een beetje jaloers zijn op het warme weer daar.
Ik hoop weer snel iets van daar over je te horen.
groetjes Shania
|
| olga |
10/18/2006-9:23:05 PM |
geen idee hoe ik zo`n dagboek in de lucht moet brengen, ben niet zon digibeet
we wonenn hier zeer zeker in een andere wereld ,daarom vond ik het leuk een verhaaltje hier te plaatsen over het dagelijks leven, vanmorgen was de srtoom weer uit,lastig hoor, de krant stons er vol over eergister was heel curacao verstoken van stroom zelfs belachelijk, ook ziekenhuizen ect, de meesten hebben wel een aggregaat
maar gewone mensen niet, gisteren hoorden we wel sirene`s bleek er een mindervalide man zijn kaars omgegooit had op zijn bed ,hier verderop,
en als de stroom uitvalt is het dus echt hardstikke donker he lantaarns alles is uit, geen maan nu, niks
ik heb vandaag eerst eens een zooi olieflessen en olielampen gekocht
met deze hitte geen airco of waaier is niet lekker hoor
ja ik hoorde dat jullie daar niet mogen klagen altijd fijn om te horen
volgende week zijn we in veghel komen we kou kleumen, en mijn kleinkinderen plat knuffelen hahaha ik hoop dat er nog wat zon over is dan
|
| shania |
10/19/2006-6:55:23 AM |
hallo Olga, de stoom uit gevallen gebeurd in mijn stadje ook wel regelmatig maar dan zit je toch wat meer in een luxe land dan daar denk ik. olielampen is denk ik een goede optie. het is ook wel een bizar idee dat een heel eiland zonder stroom zit, gevaarlijk gewoon, we kunnen toch niet meer zonder?
Leuk voor jullie om weer even terug te komen, dan is het hier herfstvakantie voor je kleinkinderen denk ik, althans waar ik woon wel en ik denk brabant ook.
Ik wens je er in ieder geval heel veel plezier en een fijne tijd.
Over je dagboek, tja zou ik ook niet goed weten, dan zou je al een eigen website moeten hebben of of een weblog.
Maar als alternatief, met maar 1 lezer.....ik zou het best leuk vinden met je te mailen over ons beide levens die waarschijnlijk heel erg verschillend zijn. denk er maar eens over. bovenstaand e-mail adres is het enige wat ik via dit forum bekend wil en kan maken, maar een ander krijg je dan wel een keertje.
groetjes en goede reis volgende week
|
| von |
10/19/2006-8:03:10 AM |
hoi olga
leuk dat je volgende week naar veghel komt,met de kou valt het hier best wel mee het is hier voor de maand oktober nog aangenaam weer.
Jammer dat de kinderen weer naar school moeten volgende week.
Misschien kan ik je eens spreken als je in Veghel bent
|
| Isa |
10/19/2006-9:42:01 AM |
Hoi Olga,
Je kunt het doen via Hyves - www.hyves.net
Hartstikke leuk, kun je foto`s opladen en elke keer je verhaal opschrijven in je eigen Blog. Leuk om zo contact te houden met familie, vrienden, ex-buren enz.
Mijn hyves pagina is http://deplantage.hyves.net/
Voeg me toe als je je hebt geregistreerd en dan kunnen we mekaar`s verhaaltjes volgen.
Veel plezier in Nederland!
Isa
|
| olga |
10/19/2006-9:03:25 PM |
ja hoor von mijn telefoonnummer staat in het telboek (wj)
isa ik zal eens gaan kijken leuk
ik heb er nog nooit van gehoord en wanneer kom je nu eens een bakkie doen ?
vandaag staat de krant weer vol over de stroomstoring, het heeft veel ellende veroorzaakt in elk geval
oke shania ik heb superfoto`s van hier, wout heeft een nikon meegenomen uit holland dus ik kan aan de bak met foto`s maken hier, we wonen super mooi
het is nu nog steeds bloedheet altans geen wind dan lijkt het heet
pff ik zie wel erg veel fouten zeg in mijn berichtje hierboven ik tik te snel en niet goed nagekeken, sorry daarvoor
|
| shania |
10/20/2006-1:13:10 AM |
ik wacht in spanning af Olga, en over de typfouten...het is hier geen neerlandicaforum, dus daar lezen we gewoon overheen, het gaat om de spontaniteit toch?
hier wordt het vandaag 19 graden, lekker maar voor jou is dat dus bibberen. leuk dat je foto`s gaat maken vandaar, ik heb ook een digitale camera, dus als je als je heimwee hebt even een paar molentjes wilt of zo...je zegt het maar hoor hhahaha. we gaan de wereld gewoon weer een beetje kleiner maken.
|
| olga |
10/21/2006-9:56:29 AM |
shania geef ff je pereciese mailadres wilde je foto`s sturen maar dat lukt niet shania@gmail.com . deze werkt niet ook niet met dontdatehim er voor
nou het is nog steeds heet hier hoor , altans geen wind, dus rustig aan
wat wel weer leuk is dat we iets zagen zwemmen in de gladde plas hier voor ,er kwam tekens een zwarte rug boven water ,nee geen dolfijn denk
en je hoort nu ook meer ,normaal buldert de wind en staan er witte koppen op de plas, we zien nu veel vissen
|
| shania |
10/21/2006-2:31:51 PM |
ik heb mijn andere e-mailadres naar je e-mail adres gestuurd olga
|
<Terug naar Overzicht>
|