ik ben opzoek naar naomi melfor ze is nu ongeveer 23 jaar oud en woonde of woont in willemstad..sta rosa?? als ik me niet vergis ik zou graag weer in contact met haar komen ze is mijn oude schoolvriendin en ons contact is verbroken door geen adres meer te hebben wie kan mij helpen??vroeger woonde ze in rotterdam hoogvliet en zat op de sprankel(basisschool)
Hai Bianca!! Ik ben de vader van Naomi en ik woon weer in Nederland. Naomi is samen met haar moeder op Curacao blijven wonen en hierbij wil ik jou haar telefoon nummer geven en haar adres.Haar telefoon nummer is 0059995296653/En haar adres is Kaya fort de france 46
Hai Linda ik kan jou niet voor de geest halen!! Je kan kontakt met mij nemen als je wilt op mijn email adres want nu ben ik wel nieuwsgierig geworden.willemmel@yahoo.co.uk ik ben benieuwd.Groetjes Antonie
Hallo allemaal, jullie waren allemaal opzoek naar mij, hartstikke leuk, maar degene die naar me opzoek was, daar weet ik nog niets van.
Bianca, zoek even kontakt met me.
rosaura_19@yahoo.com
hee naomi nou ik ben dr hoor hahaha...dat was effe een speurtocht zeg...maare ik heb je email op me msn opgeslagen dus kom je snel online??? ciaoooo x bianc.
Het landhuis is weer open als vanouds. Ook de oude ``meubelstukken````
zijn weer welkom. Zondag 15 oktober een grand re-opening.
Live muziek van o.a. GIO!! De snack met de BBQ is nieuw gebouwd. Entree vrij!!
Weten jullie daar iets van laat me weten. Het is belangrijk. Hij woont in curacao. Zijn laatste adres is veeris #45. laat me alstublieft weten , ik moet hem vinden.
Ik ben sinds 2 dagen weer terug uit Curacao.
We zijn de afgelopen 2 weken vrijwel alleen maar in het gezeldschap van Tineke en Naomi geweest, het gaat heel goed met ze :P
@ Antonie: We zijn samen met Tineke ook nog even bij je moeder op bezoek geweest, het lopen gaat moeilijk vanwege pijn aan haar benen, wat je waarschijnlijk al wist, ze kan overigens niet wachten totdat je volgend jaar komt.
We probeerden ook nog bij Glynis (ik weet niet hoe je het precies schrijft :P) langs te gaan maar zij was niet thuis.
We zaten in resort Chogogo, dat naast resort Papagayo ligt waar Naomi nu werkt.