|
|
Curacao Forum ik ga op,....... En ik neem mee ??
| ik ga op,....... En ik neem mee ?? |
IP: x |
| kris |
9/13/2006-5:31:46 PM |
Per okt vertek ik voor heeeeeeeeeel lang naar curacao om daar lekker te gaan wonen/leven/werken. Maar wat ik me afvroeg, Waar grijp je nou echt op mis op curacao? Wat is handig om vanuit Nederland te versturen??
Tips zijn zeer welkom
Groetjes
Kris
|
| RE: ik ga op,....... En ik neem mee ?? |
| leon |
9/13/2006-6:16:50 PM |
nou alles wat je meer mee wilt nemen dan de 20kg die toegestaan is..
maar ik ga ook in oktober. heb jij je vergunningen gerelgeld van hier of doe je dat daar..
|
| bob |
9/14/2006-7:34:50 AM |
winterkleren schijnen erg moeilijk verkrijgbaar te zijn
|
| mario |
9/14/2006-10:37:15 AM |
travo`s zijn er echter genoeg.........................................
|
| Natasja |
9/14/2006-5:13:09 PM |
Volgens mij kun ALLES wat je hebt in NL ook op Curacao verkrijgen!
|
| Jeroen |
9/14/2006-11:10:11 PM |
Als je kinderen hebt...kinderkleding. Het is er natuurlijk wel hier op Korsou, maar echt schandalig duur als je ze een beetje leuk wilt aankleden. Wil je goedkoop, dan kom je in de kleurtjes zalm, fluor blauw en pisgeel terecht, met zo`n kanten kraagje natuurlijk :-)
Jeroen
|
| lilly |
9/15/2006-2:44:09 AM |
ZOU HET DAN WAT ZIJN OM EEN KINDERKLEDING ZAAK TE BEGINNEN OP KORSOW?
want zoals je zegt jeroen met die kraagjes.....je moet er van houden.
zo iets als h&m ?? Zou dat wat zijn?
|
| Isa |
9/15/2006-6:03:30 AM |
Lilly,
Meteen DOEN!! Dan heb je in mij alvast 1 klant. Er zijn wel kledingzaken die Europese kindermode heeft (Mom & Co, Kiekbooh, Cocoon), maar peperduur. Voorbeeld - een gewone broek voor een jongen van 4 krijg je vaak voor 80 - 140 gulden (zeg maar 35 - 60 euro)....
Bij de Hindu-zaken krijg je heus wel andere kleding dan kanten kraagjes, maar de kwaliteit is inferieur.
De meeste kinderkleding laat ik inderdaad bij H&M en Hema kopen door familie en vrienden.
Groetjes,
Isa
www.de-plantage.com
|
| judith- |
9/15/2006-6:45:45 AM |
hai isa waar kan ik dat het beste doen midden in willemstad of heb je een andere optie?
Zijn er winkelpandjes te huur dat je weet?
Zou het toch wel kunnen importeren? moet denk ik geen probleem zijn lijkt me zo. Maar wel heel erg leuk. Zitten niksen heb ik ook niet erg veel trek in.
kiko&mitch wel een leuke naam toch?
|
| olga |
9/15/2006-9:23:57 AM |
vooral voor hele kleine kinderen is het huilen met de pet op, ik wilde mijn man iets voor zijn pas geboren babyachternichtje mee geven, ,wat een vreselijk baby kleding
wel een heel leuk setje voor een groter meisje op de kop getikt ,voor maar 16,50
er is een supergrote benneton ,die is ook best duur
|
| Naomi |
9/18/2006-6:26:24 PM |
Ja, lijkt heel erg leuk om een h&m te hebben hier, alleen moet je wel even kijken of het net zo goedkoop blijft, want jullie vergeten wel even de invoerrechten. Kijk maar naar Zeeman, sorry hoor, maar dat vind ik ook maar niets. Vergeleken is het duur.
|
<Terug naar Overzicht>
|