Curacao Forum

Curacao Forum ik ben op zoek naar werk met kinderen

ik ben op zoek naar werk met kinderen IP: 87.209.73.41 x
loes 9/3/2007-8:05:53 AM
Hallo,
Laat ik me allereerst even voorstellen; ik ben Loes en ben 22 jaar oud. Ik ben enthousiast, heb veel geduld, ben sociaal, leergierig, heb een doorzettingsvermogen en uit mijn stage is gebleken dat mijn grootste kwaliteit ligt bij het creatief omgaan met kinderen, dit zag ik telkens als een nieuwe uitdaging.

Ik heb HBO pedagogiek gestudeerd en deze opleiding heb ik afgerond in juni 2007. Tijdens deze studie heb ik anderhalf jaar stage gelopen op een kinder- en jeugdpsychiatrie. Mijn stage was op een afdeling voor kinderen van 4 tot 8 jaar. Kinderen verbleven op de groep van zondagavond t/m vrijdagmiddag. Op de groep hield ik me bezig met de dagelijkse bezigheden en verzorging van de kinderen en daarnaast met de observatie (voor diagnostiek en behandeling).

Momenteel werk ik fulltime in een kledingzaak waar ik al ruim 4 jaar werk. Verder werk ik vanaf juni 2003 in een gezin met 2 kinderen. Hier werk ik ongeveer 10 uur in de week, ik geef aan de kinderen ondersteunende en activerende begeleiding.

Graag wil ik gaan werken in het buitenland om ervaring op te doen. Ben al druk opzoek naar vacatures, maar dit blijkt voor mijn werkveld erg lastig te zijn.

Heeft u een vacature voor me of heeft u een tip waar ik verder zou kunnen zoeken mail me dan!

Ik ben vanaf januari 2008 beschikbaar.
loes_van_engelen@hotmail.com

Alvast bedankt!

Groeten,
Loes van Engelen

RE: ik ben op zoek naar werk met kinderen IP:216.152.175.101 x
gisa 9/4/2007-11:47:41 AM
waar woon je Loes

RE: ik ben op zoek naar werk met kinderen IP:87.209.73.41 x
loes 9/6/2007-3:59:55 PM
ik woon in schijndel, noord-brabant

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.