|
|
Curacao Forum ik ben op zoek naar werk met kinderen
| ik ben op zoek naar werk met kinderen |
IP: 87.209.73.41 x |
| loes |
9/3/2007-8:05:09 AM |
Hallo,
Laat ik me allereerst even voorstellen; ik ben Loes en ben 22 jaar oud. Ik ben enthousiast, heb veel geduld, ben sociaal, leergierig, heb een doorzettingsvermogen en uit mijn stage is gebleken dat mijn grootste kwaliteit ligt bij het creatief omgaan met kinderen, dit zag ik telkens als een nieuwe uitdaging.
Ik heb HBO pedagogiek gestudeerd en deze opleiding heb ik afgerond in juni 2007. Tijdens deze studie heb ik anderhalf jaar stage gelopen op een kinder- en jeugdpsychiatrie. Mijn stage was op een afdeling voor kinderen van 4 tot 8 jaar. Kinderen verbleven op de groep van zondagavond t/m vrijdagmiddag. Op de groep hield ik me bezig met de dagelijkse bezigheden en verzorging van de kinderen en daarnaast met de observatie (voor diagnostiek en behandeling).
Momenteel werk ik fulltime in een kledingzaak waar ik al ruim 4 jaar werk. Verder werk ik vanaf juni 2003 in een gezin met 2 kinderen. Hier werk ik ongeveer 10 uur in de week, ik geef aan de kinderen ondersteunende en activerende begeleiding.
Graag wil ik gaan werken in het buitenland om ervaring op te doen. Ben al druk opzoek naar vacatures, maar dit blijkt voor mijn werkveld erg lastig te zijn.
Heeft u een vacature voor me of heeft u een tip waar ik verder zou kunnen zoeken mail me dan!
Ik ben vanaf januari 2008 beschikbaar.
loes_van_engelen@hotmail.com
Alvast bedankt!
Groeten,
Loes van Engelen
|
| RE: ik ben op zoek naar werk met kinderen |
IP:190.4.142.113 x |
| Arie |
9/4/2007-11:47:21 AM |
Loes, ik ben bang dat je geen antwoord krijgt op dit forum als je een serieuze vraag stelt. Ga naar het forum van Curacao.nl en daar wordt je vraag serieus behandeld.
|
IP:200.26.210.90 x |
| ASINA |
9/4/2007-12:15:33 PM |
Is het niet een beetje kinderachtig en laag bij de gronds om zo te reageren, Arietje. Ik heb niets anders dan serieuze antwoorden op serieuze vragen hier gezien, maar MISSCHIEN bedoel je, dat er op curacao.nl wat meer expertise is op dit gebied. Dat zou goed kunnen en kan Loes daar haar vraag ook vrijelijk stellen.
|
IP:190.4.142.113 x |
| Arie |
9/8/2007-7:45:22 PM |
Nee, dat is het niet.
|
IP:82.74.226.167 x |
| ester |
9/12/2007-3:38:39 PM |
lieve Loes,
Waarom naar een land gaan waar jullie zo verschrikkelijk negatief over zijn? Jullie zijn allemaal zo verschrikkelijk dubbel, o ik vind jullie verschrikkelijke mensen, ik heb in verschillende europese landen gewoond, maar ik vind jullie het allerergst van allemaal, gek he? Waar zou dat aan liggen? Jullie zijn zo bekrompen en arrogant, en jullie stikken van de verbeelding! Dat sanp ik echt niet!
|
IP:82.74.226.167 x |
| nogmaals ester |
9/12/2007-3:39:36 PM |
Dat snap ik niet! (type-foutje!)
|
IP:200.26.220.188 x |
| ASINA |
9/12/2007-5:28:42 PM |
Lucht het op, Ester? Zo ja, dan is het goed. Europese Nederlanders zijn een kloon van Amerikanen geworden o.a. arrogant, materialistisch, egoïstisch. Grappig van Antilliaan is, dat het nooit zijn schuld is maar altijd die ander: hij loopt nooit tegen de deur op, maar de deur heeft hem geslagen. Hihi.
|
IP:87.209.73.41 x |
| loes |
9/13/2007-12:20:36 PM |
hoi ester,
ik wil juist naar het land omdat ik daar wel positieve verhalen over hoor en heb ook geen problemen met ``die`` mensen.
Vervelend dat je zo`n vervelend beeld hebt van nederlanders, maar ik wil wel even zeggen dat ik het een beetje gemakkelijk vind om vervolgens alle nederlanders in hetzelfde hokje te zetten. tuurlijk ben het helemaal met je eens daar er arrogante, bekrompen en vervelende mensen zijn in nederland, maar dat dit verschijnsel nu nederlands is dat betwijfel ik, denk dat je in elk land en elke cultuur leuke en minder leuke mensen zult tegen komen....
Groetjes Loes
|
<Terug naar Overzicht>
|