|
|
Curacao Forum ik ben op zoek naar werk met kinderen
| ik ben op zoek naar werk met kinderen |
IP: 87.209.73.41 x |
| loes |
9/3/2007-8:05:09 AM |
Hallo,
Laat ik me allereerst even voorstellen; ik ben Loes en ben 22 jaar oud. Ik ben enthousiast, heb veel geduld, ben sociaal, leergierig, heb een doorzettingsvermogen en uit mijn stage is gebleken dat mijn grootste kwaliteit ligt bij het creatief omgaan met kinderen, dit zag ik telkens als een nieuwe uitdaging.
Ik heb HBO pedagogiek gestudeerd en deze opleiding heb ik afgerond in juni 2007. Tijdens deze studie heb ik anderhalf jaar stage gelopen op een kinder- en jeugdpsychiatrie. Mijn stage was op een afdeling voor kinderen van 4 tot 8 jaar. Kinderen verbleven op de groep van zondagavond t/m vrijdagmiddag. Op de groep hield ik me bezig met de dagelijkse bezigheden en verzorging van de kinderen en daarnaast met de observatie (voor diagnostiek en behandeling).
Momenteel werk ik fulltime in een kledingzaak waar ik al ruim 4 jaar werk. Verder werk ik vanaf juni 2003 in een gezin met 2 kinderen. Hier werk ik ongeveer 10 uur in de week, ik geef aan de kinderen ondersteunende en activerende begeleiding.
Graag wil ik gaan werken in het buitenland om ervaring op te doen. Ben al druk opzoek naar vacatures, maar dit blijkt voor mijn werkveld erg lastig te zijn.
Heeft u een vacature voor me of heeft u een tip waar ik verder zou kunnen zoeken mail me dan!
Ik ben vanaf januari 2008 beschikbaar.
loes_van_engelen@hotmail.com
Alvast bedankt!
Groeten,
Loes van Engelen
|
| RE: ik ben op zoek naar werk met kinderen |
IP:190.4.142.113 x |
| Arie |
9/4/2007-11:47:21 AM |
Loes, ik ben bang dat je geen antwoord krijgt op dit forum als je een serieuze vraag stelt. Ga naar het forum van Curacao.nl en daar wordt je vraag serieus behandeld.
|
IP:200.26.210.90 x |
| ASINA |
9/4/2007-12:15:33 PM |