Wij hebben nog een woning te huur. Kolibriehouses in Jan thiel op Curacao, wegens omstandigheden moeten wij eerder weg. Van 18 nov tot en met 2 dec staat het leeg. 2 sl.kms, 2 bd.kms, grote woonkamer/keuken, tuin, balkon, zwembad, parkeergelegenheid, alarm.
Een vriend en ik willen in maart 2009 voorgoed naar Curacao vertrekken. Wij zoeken dus een permanente huurwoning tussen de 500 en 800 ANG per maand.. kan iemand vertellen waar je permanente huurwoningen kan vinden?
Van mei t/m juli zullen wij (2 personen) naar Curacao komen om te bekijken of het ons bevalt om eventueel te emigreren.
Voor deze periode zijn wij op zoek naar een leuk appartement/studio. Misschien dat iemand iets leuks weet?
Indien er een mogelijkheid bestaat om tegen een vriendelijke prijs een auto erbij te huren zou dat helemaal fantastisch zijn.
p.s: Ik ben reeds twaalf jaren in de verzekeringswereld werkzaam, waarvan gedurende tien jaren als pensioenadviseur MKB en gedurende de laatste twee jaren als pensioen-accountmanager voor een grote verzekeraar. Mocht iemand mogelijkheden voor mij zien, hoor ik dat uiteraard zeer graag.........
Ik ben opzoek naar een kamer/appartement/studio voor de periode van 12 april t/m 19 juli.
Kom stage lopen bij een bedrijf dat gevestigd is aan de oude caracasbaaiweg, dus graag hier in de buurt.
Kan iemand mij helpen? Gaarne niet meer dan 500 ANG per maand.
Huurwoning voor vakantiegangers op curacao.
2 slaapkamers met airco + badkamer+woonkamer keuken,ijskast TV + zwembad ( max 4 pers in een appt ) Euro 65 per dag , email: tino@azeantravel.com
Voor de periode Junie July Aug 2008 is er nog plek.