Curacao Forum

Curacao Forum huizenprijzen

huizenprijzen IP: x
judith 8/19/2006-12:21:16 PM
Nou heb ik van iemand gehoord dat als je in curacao een huis koopt je we 40% onder de vraagprijs kan zitten. Is dat zo?? En zo niet hoeveel kan je er dan onder gaan zitten. Heb wel door dat het eea er wel te koop staat.

RE: huizenprijzen IP: x
tom 8/22/2006-8:17:30 AM
gezien de vraagprijzen daar zou je gerust kunnen afdingen, als koper ben jij immers degene met de poen in de knip toch!
buiten dit zijn sommige huizen erg achterstallig, en (mijn inziens) op zn jan boeren fluitjes gebouwd(niet netjes afgewerkt),(er zijn ook kasten van huizen, in het hogere segment, tip top in orde, maar zelf bouw je dit voor zeker minder dan de helft, en splintertje nieuw!!) en ja.....als je dan de hoofdprijs gaat vragen kun je er als makelaar/ verkoper vergif op innemen dat er helemaal niet of vele malen lager geboden word. ondanks dit zitten de meeste curacao makelaars de prijzen kunstmatig hoog te houden.

tom

dennis 8/26/2006-12:06:04 PM
he tom heb jij bouw ervaring op curacao?? ik ben opzoek naar een goeie bouwvaker die mij kan helpen met het bouwen van mijn huis heb zelf wel ervaring maar zou handig zijn als er iemand bij zou zijn (ik kan zelf een hoop maar net niet genoeg denk ik) gr dennis

tom 8/26/2006-3:39:53 PM
momenteel ben ik in nederland, eventueel kan ik je iemand aanrecommanderen met ervaring in de bouw.
zelf ben ik eind 2006 medio 2007 weer terug.
en wat betreft de werkzaamheden wat zou er moeten gaan gebeuren........??

groet
tom

dennis 8/26/2006-5:01:22 PM
Bedankt voor je snelle reactie.
Wij gaan ook pas jan. 2007 naar curacao dan ben ik van plan om eerst iets te huren en dan een stuk grond te kopen.
Dan wou ik eerst beginnen met het gasten verblijf te bouwen enz. enz.
Of ik ga eerst een paar maanden voor iemand werken wat geld verdienen en vooral ervaring op doen dus als je nog iets weet ik ben stucadoor van beroep.

Gr dennis

dennis 8/26/2006-5:02:38 PM
o ja wat doe je of wat ga je doe op curacao ???

tom 8/27/2006-5:51:14 AM
een goeie stuc................ik kan zelf een hoop, net als iedereen denk ik,echter stucadoren kan ik niet, k`zou het wel willen leren, als ik ga stucen dan ziet de muur er net zo uit als de pireneen, haha.
overigens spac spuiten(nieuw kosten ze goud, zo`n spuit inrichting, zo`n 4000 euro compleet!, 2e hands bijna niet te krijgen!) kan ik wel, en is heel mooi op plafonds en wanden!
zelf ben ik 33en zeg maar met vervroegd pensioen.........en dan blijf je toch niet stilzitten, toch!
op korsow ga ik heel poco poco doen, rustig aan, zelf een beetje aanklooien........maar echt in loondienst......NO!!
op curacao bouwt men vaak met van die ytongblokken, en nog een maatje groter/dikker, dit bouwt snel een muurtje is zo opgetrokken....en vervolgens het dak erop!!

tom

tom 8/27/2006-5:54:31 AM
maar nogmaals, vaklui in overvloed die willen verdienen daar......vanuit heel de wereld.

dennis 8/28/2006-4:14:41 PM
he maar tom er zou dus handel in zijn spac spuiten wel iets om over na te denken.
ik wist niet eens dat er spac tekoop was.
ga jij er een mee nemen dan??
wil jij ook iets gaan bouwen daar of ga je een bestaand huis kopen??
Gr dennis

tom 8/28/2006-5:00:37 PM
er zijn minstens 2 spacspuiters op curacao.....maar dat wil niet zeggen dat de markt verzadigs is!
ofdat ik er eentje meeneem, weet ik nog niet?
k`heb wel iets op het oog!!
ja, en misschien word ik wel zo godschanselijk lui daar, dat ik liever met een whiskytje in de zon zit!, haha
ik zelf denk met de huidige temp. daar dat spuiten kwa werk minder energie zal kosten dan stucken!!
maar goed word vervolgd!

tom

bente 11/14/2006-7:30:35 AM
ja ik ben eigenlijk wel wel benieuwd hoe dat zit met die prijzen.
Ik heb zoiets ook van een kennis vernomen of zijn het van die indianen verhalen?

olga 11/14/2006-8:14:46 AM
lijken mij indianen verhalen

tom 11/14/2006-1:47:30 PM
hoe bedoel je dat beste olga?
ik begrijp het niet helemaal.
groetjes,

tom

hein 4/9/2007-2:28:37 PM
Werk samen met Curacao Estates .
Kopen zonder zorgen. Zij verzorgen ook bouwbegeleiding.

webmaster 4/19/2007-5:58:58 PM
Hallo,
Bij CasaNobo, zij werken niet met een courtage van 4% voor degene die hun huis willen verkopen of verhuren. Voor kopers kunnen ze onderhandelen om het onderste uit de kan te halen.

stieneke 4/23/2007-6:43:50 AM
beste mensen,
ik las net ff jullie berichten en ik vroeg me zo af.
is er op de eilanden ook werk voor een schiler/stucadoor om voor jezelf te beginnen ?
vriendelijke groeten

Joost 4/23/2007-9:21:51 AM
Wie kent een goede aannemer op Curacao. Ik wil ook wel zelf bouwen maar hoor veel verhalen van mensen die problemen kregen met het bouwen van een huis. Dat de aannemer opeens te weinig mensen had om een huis af te bouwen en dergelijke.

RE: huizenprijzen IP:83.83.238.168 x
Daniel 6/23/2007-4:42:43 PM
Prachtig huisje met zwembadop jan thiel te koop.
Serieuze gegadigden mail even!
Groet Daan

CD-ROM gratis IP:192.87.54.82 x
K.H.A.Liedtke 9/4/2008-4:06:46 AM
Goede Morgen

De CD-ROM gratis bestellen bij www.ideCAD.de of bij heinz.liedtke@XS4all.nl,teken,bouwen alles gratis,nu bestellen.

vr.gr.Karl-Heinz Liedtke

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.