weet iemand nog een huis/appartement te huur met min. 2 slaapkamers, het liefst in de omgeving van Spaanse Water met een maximale huur van 1800/2000 gulden? We wonen nu in Dominquito en moeten hier over een maand weg......
Op www.recompensapark.com hebben ze nog wel een huis of appartement vrij volgens mij. Weliswaar niet direct aan het Spaanse water, maar binnen 5 minuten rijden ben je er al.
Beste Peter, bedankt voor de tip. Ik heb net gekeken op de site, ziet er goed uit. De tarieven zijn alleen wel behoorlijk hoog....minimaal zo`n 1100 EURO per 2 weken. Heb wel een mail gestuurd wat de prijs per maand zou worden als het om een langere tijd gaat dus maar even afwachten. Als iemand anders nog wat weet dan hoor ik het graag!
Eve, de prijzen die jij hebt gezien zijn inderdaad de prijzen voor korte termijn, oftewel vakantie. Voor langere termijn zijn de prijzen meer in de buurt wat jij zoekt.
beste eve ik kan je wel helpen per 10-12 heb ik een 2 kamer apartement beschikbaar
de huis huur is 2200 nafl en lig in de bario zuid popo
je kan me mailen op tobias74@msn.com voor meer info
zet even in je mailtje voor hoelang je wilt huren
beste Peter, heb inderdaad net een mail gehad van het park. De villas komen op 2500 per maand dus dat isa nog wel te doen, ga deze week eens even kijken daar. Het is gedeeltelijk vakantiepark dus vraag me af of dat juist wel of niet leuk is.
Tobias: dankje voor het aanbod. 2 kamer appartement of 2 slaapkamers? heb namelijk minimaal 2 slaapkamers nodig
Eve, eerlijk gezegd merken wij nooit iets van vakantiegangers. Zelfs in het zwembad, wat eigenlijk altijd al zeer rustig is, kom je ze zelden tegen. Het voordeel van Recompensa Park is dat het in ieder geval geen uitgestorven indruk maakt, wat je wel eens hebt bij sommige resorts. Als je aanspraak wilt is dat mogelijk, en als je meer op jezelf wilt zijn kan dat ook. Wij vinden het hier in ieder geval zeer prettig wonen.