Hou deze schattige poesjes uit het asiel! Ik heb 2 jonge poesjes gevonden op Jan Sofat zonder baasje. Ik vertrek zelf binnenkort naar Nederland en kan ze dus helaas niet houden, dus als niemand ze wil moet ik ze naar het asiel brengen ; ( 1 poesje is zwart met wit en heel erg aanhankelijk en lief. de ander is helemaal zwart en heel speels en ondeugend. Ze lijken in goede gezondheid te verkeren en kunnen al zelf eten en drinken. Uiteraard wil ik graag dat de zusjes samen blijven en ik ben dan ook op zoek naar een lief baasje voor beiden. Dus heeft u een hoop liefde te geven en een huis en tuin waar ze heerlijk kunnen spelen en ravotten kom ze dan gratis ophalen! als u ze ziet bent u verkocht.....met pijn in mijn hart moet ik afstand van ze nemen....
u kunt me mailen: eve_eefje@hotmail.com
of bellen: 5261472
met vriendelijke groet, Eefje Hoogeboom
ja maar ze moeten voor vrijdag weg zijn dus voor die tijd moet ik een huisje gevonden hebben ; ( dan komt mijn baas nl terug uit Miami en die wil echt geen katen in huis! dus het is echt een spoedgeval. Als je misschien nog iemand anders weet die deze schatjes wil let me know!