Kunnen honden op curacao nog gecoupeerd worden?? In NL Is het al verboden sinds 2001. Maar in sommige europese landen word het nog wel gedaan. Hoe zit het daar of in de US? Het is zo als je hier een hond aanschaft die dat couperen heeft onder gaan dan mag hij\zij niet mee doen met curcussen enzo. en daarbij komt het is stafbaar hier. Dus ik ben erg benieuwd hoe het daar is, misschien weet iemand daar een antwoord op
volgens mij gebeurt het hier nog wel, of het strafbaar is weet ik niet. Ken nl mensen die hier pas 2 rotweillers gekocht hebben die wel nog gecoupeerd zijn...
hoi len,
bedankt voor je antwoord. Ik wil er namelijk mee naar trainingen curcussen maar niet voor de show of zo. Ze moeten gewoon goed afgericht zijn waar je dus een diploma of certificaat voor krijgt. Die krijg je hier dus niet als ze gecoupeerd zijn... Het zijn honden die veel beweging nodig hebben, zijn er daar ook dobermann clubs of zo dat je weet? en worden er puppies aangeboden zo ja waar kan ik dan het beste kijken. En tom me schoonmoeder blijft zeker in NL die gaat eg niet mee:))
Alleen mijn man en 2 kids, en 2 katten dus helaas geen plek voor een schoonmoeder,....
Ja je hebt hier een dobermann club en die traint uit oorsprong IPO. We hebben hier ook een KNPV vereniging. Puppies zijn er regelmatig, maar moet je meer hebben van horen zeggen. Ook bij dierenwinkels, maar die komen uit NL en dan kan je ze beter zelf meenemen :)
Meeste honden krijgen hier voldoende beweging als je ze in de tuin los laat lopen, of ga met ze zwemmen bij de Caracasbaai, Jan Thiel, Boca Sami. Lopen in Kabouterbos. Of Koral Tabak.
Ja dat is wel de bedoeling om lekker met ze te struinen ( wandelen) en te zwemmen.Het is namelijk wel de bedoeling ze daar aan te schaffen vind die reis in het vliegtuig zielig vind het zelf al niet geweldig zo lang stil zitten laat staan voor een hond in een kooitje.... de twee katten moetten al mee en dat vind ik al zielig maar ja achterlaten doet ik ook niet dus die gaan maar mee in het vliegtuig.
Je het gelijk van die dieren winkels dan kun je ze idd beter daar kopen. Kennen ze er trouwens ook hondenbelasting? Rare vraag misschien maar dat schiet me zo te binnen? Thnxx
nee hoor, hier geen belasting, ze zouden niet weten hoe het te innen hier en de meeesten hebben een boel honden hier. En zielig valt wel mee hoor, ik heb 2 honden meegenomen vanuit NL. ALs je hier bent gewoon goed rondkijken voor honden, ga eens naar het asiel en kijk bij advertenties in winkels enzo...