tja, met de laatste verhalen over de korsow politiek merk ik toch dat er mensen rond mij, een beetje angstig worden.........misschien terecht, of misschien ook niet? (mn dushi is toch wel een beetje huiverig geworden, en zegt dan: tom.....moeten we niet ergens anders gaan b.v. naar bonaire?)
wat voor mij als een paal boven water staat, is dat we toch naar korsow gaan! en vervolgens zegt ze: tuurlijk gaan we!
zo zie je dat politiek gerommel best wel eens de mens onrustig kan maken, je aan het enken zet!
wie heeft dat ook wel eens??
tom
nah ik woon hier al en geen haar op mijn hoofd (en dat zijn er veel!) die overweegt naar Bonaire te gaan... Uiteraard geeft het stof tot nadenken, en inderdaad over hoe de toekomst van ons mooie eiland zal verlopen. Triest denk ik, maar ik hou hoop op 20 april en hoop dat de mensen verstandig gaan kiezen en de FOL lekker laten barsten!
Goede partij met leider in de gevangenis (onee, nu zielig in het ziekenhuis) met behoud van allerlei salarissen waar het grootste deel van de bevolking met zijn allen een maand van kan leven! En hij in zijn eentje terwijl het een crimineel is. Maar goed, dat is bekend.
Ik hoop dat we geen bananenrepubliek onder de vlag van Chavez gaan worden. Dat NL en VS dan ingrijpen. Dat zijn mijn angsten, maar voor de rest...ik blijf voorlopig hier... en dat is het vervelende van alles voorlopig, de mensen die het meest te lijden hebben onder deze politieke chaos, zijn de mensen die niets hebben. Zij worden er slechter van, ik niet zo snel hoor.
Onrust, discussies, ja hoor, volop hier! Maar we houden moed en moeten positief denken....
dank je hartelijk voor uw reactie...........
overigens denk ik dat chavez wel beter weet......ik vind hem de castro van deze tijd......een hoop geschreeuw maar echt ``het`` lef heeft ie niet, misschien ook wel........maar dan met verstrekkende gevolgen......
tja en over die godett.pppfffffff wat een verhaal!