Curacao Forum

Curacao Forum het weer in november

het weer in november IP: x
danny 11/4/2006-5:43:54 PM
hoi lezer,
Ik hoor verschillende verhalen over het weer op Curacoa in de maand
november van regenbui tot bijna de hele dag bewolkt. wij willen eind november of toch maar beter een maandje wachten? Thanks xx

RE: het weer in november IP: x
Jeroen 11/4/2006-9:56:04 PM
Danny,

Mijn ouders komen ons in ieder geval nooit meer in november bezoeken: ze vonden het inderdaad te regenachtig en bewolkt. Bovendien hadden ze (daardoor) erg veel last van muggen. Niet dat zij nou representatief zijn voor `de toerist` maar toch.... Oktober en november zijn roerige maanden qua weer (voor ons prettig vind ik, alles wordt mooi groen), maar ik kan me voorstellen dat het voor de toerist die juist zon zoekt dan minder leuk is. December is wat dat betreft volgens mij al weer een stuk gunstiger, al kun je ook dan `pech` hebben...

JJ

danny 11/5/2006-1:06:19 PM
hoi bedankt voor de tip!!!
hier hebben we wat aan.

Jan 11/6/2006-3:31:25 AM
regentijd en nog eens regentijd

astrid 11/6/2006-8:09:02 AM
Ik, en ik dacht velen met mij, zijn juist blij dat de hitte van september en begin oktober voorbij is. Ik werd helemaal GEK van de hitte, vooral toen de airco van mijn auto het begaf. `s ochtend som half zeven voel je het dan al, dan begin je al te zweten en weet je gewoon.. het wordt weeeer zo`n dag. Als de kinderen uit school komen verplicht een video kijken onder de airco, dat soort trucen moet je uithalen. Sinds een paar dagen is er weer af en toe regen, thank God. Regen is niet zoals in Nl. Hier is af en toe een verfrissende stortbui en dat is juist zalig.   

Mijn gasten komen juist in de periode vanaf eind okober. Dan is er ten minste af en toe een wolkje. De meimaand en de septembermaand zijn statistisch egzien de warmste maanden, dan kan je beter nog even niet hier op vakantie komen.

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.