info genoeg daar een beetje te kleverig.
macambas zoeken elkaar op het zijn net turken of duitsers daar bij die forum
forum als leidraad in je leven echt waar hoe zielig
Ik dacht ik kom hier nog eens kijken, want ik begreep dat jullie `ons` een stelletje klevers vinden. En het blijkt nog waar te zijn ook! Hartelijk dank voor dit prachtige compliment, nu weet ik echt dat we op de goede weg zijn!
jammer ik geraak er niet op hij zegt dat het controle woord niet klopt terwijl ik het kopier en plak jammer lijkt me wel een leuk forum, zag iets over teken ,mijn hond is daar vorig jaar al ziek van geweest, en nu heeft ze ze weer!! ben bang dat ik echt moet gaan spuiten met gif maar vind dat zo eng met de andere dieren
er hebben hele vieze mensen voor ons gewoond in dit huis, er is wel gespoten ,maar die teken zijn echt een ramp
Goh verassend dit topic. Ik zie dat het schelden en onder andere namen schrijven nog steeds gebeurt, wel goed dat je de ip adressen kunt zien. Olga je bent meer dan welkom jammer dat de techniek je tegenhoud! Nog eens proberen misschien? Of zoek even contact met me dan kan ik het voor je proberen.
ja ik vind al die mafdozen altijd zeer storend, bah bah, dat is zo lekker makkelijk via de pc he ,
kun je me mailen ?? olga@vredendaal.net
een serieus forum zou best fijn zijn