Curacao Forum

Curacao Forum floris suite hotel curacao

floris suite hotel curacao IP: x
tonigold 1/27/2005-7:48:09 AM
hoi,
ik wilde graag weten hoe dit hotel is en of het ook een leuk hotel is voor kinderen.
graag wil ik ook meer info over het land zelf het is namelijk de eerste keer dat we dit land gaan bezoeken
groetjes manon

RE: floris suite hotel curacao IP: x
Madeleine 1/28/2005-10:34:29 PM
Hai,

Je kan beginnen om bij ANWB een gids te kopen van het eiland. In die gids wordt op een speelse manier je wegwijs gemaakt over Curaçao. Alles over bezienswaardigheden, plattegronden, gewoonte, eten, weer, klimaat, banken, hotels worden hierin belicht. Over van der Valk zelf kan ik je weining vertellen, ik neem nooit een verzorgde reis naar de Antillen. Koop een retour en daar zoek ik het uit. Kan me voorstellen, zeker als je voor het eerst heen gaan dat je dat niet kan doen. Je kan op hun site iets vinden over het hotel. Dacht het adres is www.vandervalk.nl Momenteel wordt ook op RTL 5 dagelijks een serie over Curaçao herhaald, heet ``Curaçao van jou``. Je leert daar niks mee, máár je kan Curaçao zien in het positieve opzicht : -)))

Heel veel suc6, heb je vragen lanceer ze maar.....

Groetjes

Madeleine

Madeleine 1/28/2005-10:43:23 PM
Sorry, las het hotel naam niet goed. Misschien dat iemand anders het hotel kent, ik heb nooit van het hotel gehoord. Heb alleen dit voor jou,
www.florissuitehotel.com Hij zit wel in een hele mooie wijk van het eiland ``Piscadera baai``. Nogmaals heel veel suc6 :-))

Greetzzzz

Madeleine

uitgever IP: x
huub 1/29/2005-11:05:41 AM
is er ook een literaire uitgeverij op curacao

nathalie 1/29/2005-1:06:54 PM
hallo, volgens mij is het een leuk hotel, ben zelf klm`er en wij zitten in het hotel ernaast, ziet er voor kinderen leuk uit, ben niet binnen geweest, maar vanaf het strand bij ons hotel kijk je zo naar het floris suite, ze hebben het voor kinderen leuk opgezet vind ik, heb je al een brochure van dit hotel?

Madeleine 2/1/2005-7:18:50 PM
http://travel.ian.com/index.jsp?pageName=hotInfo&cid=125487&hotelID=205640&city=curacao&stateProvince=%20%20&country=AN&hotel=1&currencyCode=EUR&locale=nl

manon 2/16/2005-9:25:42 AM
hallo lieve mensen

bedankt voor jullie reacties ik ga er meteen mee aan de slag nogmaals bedankt voor jullie snelle reactie
groetjes manon

Loes 1/20/2006-1:25:59 PM
Hallo,
Weet iemand of er in de wijk waar Floris suite hotel ligt ook wat te doen is? Of moet je voor de restaurants naar Willemstad? Het is me duidelijk dat je bij Sjalote en Hook kan eten...maar is er meer?
Groet! Loes

Jan 1/28/2006-7:37:50 PM
Voor kinderen lijkt mij leuker Jan Thiel baai je hebt daar namelijk 3 resorts Livingstone, Papagayo en nog een resort de naam ben ik even kwijt alle 3 zijn ze best goed alle 3 een mooi zwembad. Floris Suite is een klein beetje kakkie ik kan niet echt beoordelen of het daar leuk is voor kids veel succes.

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.