Curacao Forum

Curacao Forum ennia

ennia IP: x
jack 1/14/2007-11:19:57 AM
heeft iemand ervaring met deze verzekering?
Wij willen er een ziektenkosten verzekering afsluiten wie weet wat daar de kosten van zijn?
Kan het niet terug vinden op die site van ze.
Het gaat om 2 volwassenen en 2 kinderen onder de 18.
Hebben jullie je allemaal op het eiland laten verzekeren of de polis in nedeland laten doorlopen ? ( of kan dat niet) Wij zitten nu bij de onvz hier in NL. En betalen per jaar ong 4500 euro, maar dan heb je ook alles gedekt, ben zo beniuwd wat ik daar kwijt ben.
Misschien weet iemand een site waar wel wat prijzen enzo op staan.
Alvast bedankt .

RE: ennia IP: x
Girl 1/14/2007-12:26:34 PM
Ik heb meerdere keren met Ennia gebeld en mails gestuurd, maar krijg nooit een reactie van ze terug.
Heb ook al meerdere keren gevraagd om poliskosten en andere mogelijkheden.
Via de telefoon geven ze die informatie niet, zeggen ze dat ik langs moet komen. Tsja vanuit NL gaat dat niet zo makkelijk, ik ga er wel langs wanneer ik op het eiland aanwezig ben.

jack 1/14/2007-12:30:38 PM
nou girl das handig:( dus een mail hoef ik ze dus niet te sturen.
heb je al wel info over andere ziektekosten maatschappijen daar?
of was de de enige waar je hebt geinformeerd?
Of heb je een andere goede in de aanbieding?

Girl 1/14/2007-12:34:05 PM
Ennia werd mij aangeraden door familie die daar wonen en ook bij Ennia verzekerd zijn. Maar er zijn ook wat familieleden verzekerd bij Fantum ???...Misschien moet je even zoeken bij de Yellow Pages van Curacao.

SVB is een optie wanneer je onder een bepaald bedrag verdiend jaarlijks en het via je werkgever laat doen geloof ik. Maar ik heb geen idee of SVB voldoende verzekerd bv als je zwanger bent , naar de tandarts moet e.d
Ik moet zodra ik aanwezig ben op het eiland mij daar eens wat meer in verdiepen. Op een vrije dag eens wat van de verzekeraars langsgaan om informatie te krijgen.

Gelukkig is mijn ziektekosten verzekeraar (groene land) in NL zo dat ik in iedergeval een half jaar aanvullend verzekerd ben op t eiland en als ik er langer dan een half jaar verblijf dat ze alleen de basisverzekering voor mij hebben.
Dus in iedergeval kom ik een half jaar a jaar wel vooruit.

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.