Ik ben aan het rondkijken voor een emigratie naar curacau. Nou ben ik pas op zoek dus heb nog niet veel informatie. Kan iemand mij vertellen waar ik allemaal rekening mee moet houden?
Verder wil ik graag werken in de logistiek (magazijnwerk, hef/reachtruck, koerier of iets dergelijks) Kan iemand mij vertellen of hier werk in te vinden is en wat de gemiddelde salarissen ongeveer zijn daar?
Hoeveel zou je ongeveer moeten verdienen daar om goed rond te komen en eventueel nog over te houden om iets te sparen.
Is het echt zo erg daar dan?
Waarom gaan er nog zo veel mensen heen dan en wonen jullie zelf ook daar? Gaan er ook veel mensen terug van curacau naar nederland?
het lio lazer ff op joh als je alleen maar uit je nek kan lullen en onzin uitkraamt
ik zou hier ook nooit naar toe zijn gegaan als mijn man geen goeie baan hier had aangeboden gekregen, zomaar op de bonnefooi naar curacao ???? echt niet !!!!!
zou misschien ook iemand serieus kunnen reageren hier?
Ik heb een beetje rond gekeken op deze site, maar vraag mijn eigen af of er wel een beheerder meekijkt die alles in de gaten houd. Of laat hij alles maar toe omdat er anders niet gereageerd wordt??? Ik wacht nog effe af en anders wordt dit forum weer zo verwijderd uit mijn favorieten lijst, want met deze onzin schiet ik niks op.
Ik denk dat niemand je vraag wil beantwoorden want dit onderwerp is al zo vaak behandeld en staat ongetwijfeld ergens anders op het forum. Ik zou zeggen zoek even verder want dit soort types kunnen niet (met verstand) reageren!
zekers tuurlijk weten mijn moeder schoonmoeder en de rest van de vrouwen wel
zonder iets te zeggen hingen ze er al aan van s`morgens vroeg tot s`avonds laat,mamar neee geen taboe hierover hoor.figuren die hier rondhangen en doen alsof ze roomser dan dan de paus dat zijn juist de mensen die de ka(u)tjes in het donker knijpen pas ter op
beste pim zorg dat je vader niet naar de campo gaat vertel die mama je vader is een dief van zichzelf yonkuman