Curacao Forum

Curacao Forum emigratie ervaringen?

emigratie ervaringen? IP: x
Sanne 4/18/2005-8:16:14 AM
Wij zitten erover na te denken om naar Curacao te verhuizen. Wij hebben er zelf stage gelopen voor drie maanden vijf jaar geleden en kennnen het eiland daarom redelijk. Als student ontmoeten ik daar al snel veel mensen. Maar ik vraag me af of dat nu ook zou gebeuren. Ik heb een zoontje van ruim 1 jaar en zal dus niet full time gaan werken. Mijn angst is dat ik me alleen thuis zit te vervelen. Heeft iemand hier ervaringen mee?

RE: emigratie ervaringen? IP: x
Suzanne 4/28/2005-10:20:45 AM
Curacao is een eiland waar je zelf dingen zult moeten ondernemen. Als je dat niet doet is het eiland al gauw te klein (ik spreek puur voor mijzelf). Als je gaat werken en de kleine gaat naar de creche zal je naar ik meen snel genoeg mensen leren kennen en je handen vol hebben. Sociale contacten zijn hier snel gelegd, maar het komt natuurlijk niet aanwaaien. Je kunt ook genoeg dingen doen, neem bijv danslessen of zwemlessen voor je zoontje. Een auto is wel erg handig en zeker geen overbodige luxe, zeker niet met een kleintje. Maar als `oud` stagiair denk ik dat je daar wel ervaring mee hebt. Groetjes en succes!

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.