|
|
Curacao Forum eilandbestuur onder curatele
| eilandbestuur onder curatele |
IP: x |
| Judith |
10/5/2006-7:46:33 AM |
Een.NL, de nieuwe partij van Marco Pastors, wil dat in Nederland veroordeelde Antillianen hun straf gaan uitzitten op de Nederlandse Antillen. Volgens het verkiezingsprogramma van Een.NL, dat maandag wordt gepresenteerd, moeten daarvoor op de eilanden nieuwe gevangenissen worden gebouwd. Daarnaast wil het huidige raadslid van Leefbaar Rotterdam het eilandenbestuur onder curatele stellen en bestuurders en ambtenaren vervangen door Nederlanders. Pastors heeft nog niet berekend hoeveel zijn plannen gaan kosten, maar hij vermoedt dat ze worden terugverdiend door het toerisme.
De enige manier om dit soort partijen tegen te gaan is dat de Antillianen massaal naar de stembus gaan. Vooral in Rotterdam is gebleken dat in tegenstelling tot de andere groepen, de Antillianen de stembus mijden. Daarom, spoor in je eigen omgeving en op internet iedereen aan te gaan stemmen. Dat is de enige manier om een vuist te maken.
|
| RE: eilandbestuur onder curatele |
| OK |
10/6/2006-8:04:29 AM |
!!HELEMAAL OKAY!! Een.NL, de nieuwe partij van Marco Pastors, wil dat in Nederland veroordeelde Antillianen hun straf gaan uitzitten op de Nederlandse Antillen.
|
| Uitbraak |
10/6/2006-1:50:07 PM |
Denkt Marco nu echt dat het bouwen van gevangenissen op de Antillen het toeristme op de Nederlandse antillen positief zal beinvloeden.
Curacao, de Guantanamo Bay van Nederland.
Mischien kan Nederland een aantal gevangenissen elders op de Wereld bouwen. Ik stel voor om een aanvraag in te dienen by Turkye, Marocco, Indonesie, Suriname en Rusland.
|
| tom |
10/8/2006-6:28:18 AM |
ja, die kleingeestige gedachten van deze ``rukker`` staan ver van de echte politiek ( in hoeverre kun je trouwens nederland politiek stabiel noemen?, zakken worden ook hier in ned gewoon gevuld!)
ik ben er van overtuigd dat die mensen zoals pastors, wilders, geen lang leven beschoren zijn met hun partijtje!
het is raar om een hele bevolkingsgroep aan te spreken van welke dan ook,als er een paar zijn die stelen, de vrouw des huizes slaan, e.t.c.
deze partij werkt averechts in de samenleving, het zaait haat, zulke partijen.
prompt word er een partij opgericht(men denkt een punt te hebben.pfffffff), en ``ergens`` vandaan word geld vrijgemaakt.( het is hier in ned, niet anders dan elders, alleen wijzen de makamba`s snel naar anderen!)
hypocriet is men hier!!
marco pastors moest wel politiek gezien iets terugdoen, bij zijn voormalige partij werd hij er uitgeflikkerd, het zou voor mener pastors dan ook een afgang zijn geweest, als hij met de staart tussen de benen weg was gegaan,en niets had gedaan verder.ook zijn zakken waren leeggeweest.........en vervolgens geeft hij de antilianen(er zijn bepaalde probleem gevallen, maar de meeste komen hier uit nederland!!, laten we dat effe niet vergeten!!), turken, en marokannen de schuld.........om hier z.g.n. een politiek punt te hebben!
als je hier in ned. als arbeidsgehandicapte (dit kan iemand zijn van hernia, tot zonder benen of armen!) of als medelander, of nederlander van buitenlandse ouders afkomstig zijnde op zoek gaat naar werk, word je systematisch de deur uitgewerkt, of gewoonweg niet uitgenodigd, men doet of je niet bestaat........en dan als balkende zeggen het gaat goed...ppfff (hij bedoelde natuurlijk het afvullen van zn eigen zakken)
pastors wil dat als mijn voorouders 5 generaties geleden uit kazachstan komen, ik daar ga zitten, in het gevang?? hoezo scheef.
het beleid, de politieke agendapunten van verdonk raken kant nog wal, zijn in de praktijk niet of moeilijk uit te voeren, compleet onzinnig, dus aftreden met die handel, en niet tonnen per jaar in je eigen saku steken, en met een gouden handdruk weggan, met een brede smile!!
Er word geen of weinig geld en tijd geeinvesteerd in de z.g.n. ondeugende allochtonen problematiek, maar men geeft 60 miljoen euro aan de palestijnen die stenengooiers.......en als het effe kan komt israel(de bombarderende joden) er achteraan.nederland wil internationaal groot opdoen, maar faalt in haar eigen huiswerk.
dat een antilliaan niet zo snel naar de stembus gaat, zal zo zn redenen hebben!!
zelf ga ik stemmen op de partij van de dieren.......ik ga de dieren beschermen hier tegen de beesten!!
ja, en verders......hoe minder regels hoe minder problemen.
hhier in nederland betaal je afgezien van de hoogte van je salaris 20- 40% belasting, dat wilde ik nog effe kwijt, die cut belasting het is me een doorn in het oog, een nagel aan mn doodskist.
misschien een punt om over na te denken voor de anti`s die naar ned. willen komen.
mijn opa sprak altijd: tom jongen het leven draait om 5 stuivers en een klein trutje.............in mine opinion zit ie er niet ver naast.
zo beste mensen hier wil ik graag mee besluiten.
met vriendelijke groet,
tom
den haag
|
<Terug naar Overzicht>
|